25 Reacties
4 dagen geleden
Reactie op Miesss98
Wipstoel?
Ja een Nuna leaf hebben we, maar dat is best een groot ding en daarnaast… waar zet je dat ding dan? Op de eettafel is lastig, want we zijn totaal met 10 personen
4 dagen geleden
Wij nemen onze trip trapp wel mee. Verder hebben beide ouders een wipstoel daar en een uitklapbare box!
4 dagen geleden
Mijn (schoon) ouders hebben beide een campingbedje. Daar leggen we hem in met wat speelgoed (hij is 13 weken en kan ook goed zelfstandig spelen).
Verder vinden ze het zelf ook super leuk om te knuffelen & gebruiken we de autostoel als wipstoel voor maximaal een half uurtje ☺️
4 dagen geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Wij nemen onze trip trapp wel mee. Verder hebben beide ouders een wipstoel ...
Mijn ouders wonen niet zo groot en hebben dus geen box (en ook geen vaste oppasdag). De trip trap leg je zo in de kofferbak, of haal je die uit elkaar?
4 dagen geleden
Reactie op Anoniemnrzoveel
Mijn ouders wonen niet zo groot en hebben dus geen box (en ook geen vaste o ...
Jaa wij hebben best een grote kofferbak, dus kunnen de stoel er zo in schuiven! Zal ff puzzelen zijn met andere spullen maar zo’n stoel is toch ff praktisch met eten
4 dagen geleden
Reactie op Bellenblaas
Mijn (schoon) ouders hebben beide een campingbedje. Daar leggen we hem in m ...
Iedereen wil gelukkig wel met hem knuffelen, maar tijdens het eten even niet gok ik 😅 de autostoel gebruik je dan tijdens het eten? Waar zet je die?
4 dagen geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Jaa wij hebben best een grote kofferbak, dus kunnen de stoel er zo in schui ...
Ja is ook zo. Met kerst zal dat wel gaan, maar met het weekendje weg zal het niet in de auto passen 😅
4 dagen geleden
Ja is ook zo. Met kerst zal dat wel gaan, maar met het weekendje weg zal he ...
Neee klopt! Met een weekendje weg zou ik dan toch de wipstoel gebruiken en ander een kleinere wipstoel aanschaffen via MP?
4 dagen geleden
Reactie op Romyyyyyyy
Neee klopt! Met een weekendje weg zou ik dan toch de wipstoel gebruiken en ...
Ja goeie, ik zit al even te kijken op MP. Maar waar zet je zo’n wipstoeltje dan, zodat hij wel bij ons kan zitten aan tafel? Zo op de grond lijkt me niet zo gezellig
4 dagen geleden
Wij nemen dus twee triptrap stoelen mee met 1 babyzitje voor de jongste ;) bij de oudste hebben we toen ook de hele trip trap meegenomen.
Wipstoel kan ook.
Bij mn ouders hebben ze een mega tafel en als we gewoon gingen eten (niet gourmetten ofzo) lag de oudste vaak op het aankleedkussen op tafel. Vond ze heerlijk. Inmiddels is het gezin zo ver uitgebreid dat dat niet meer past. .
Ik zou nog niet gaan forceren in een kinderstoel of zo'n zitje waarin ze rechtop zitten. Kerstdiner duurt best lang en dat is gewoon nog niet goed voor hun rug en dergelijke.
4 dagen geleden
Deels zal hij slapen en anders lekker spelen op een kleedje in de buurt of in de wandelwagen. Ik doe vooral niet al te veel moeite om hem aan tafel te krijgen. En tussendoor natuurlijk veel kusjes en knuffels en als iemand zijn of haar handen vrij heeft tijdens het eten kan hij erbij aan tafel. Ik denk persoonlijk dat dat bij ons wel losloopt en vanzelf zal gaan. Maar mijn kindje kan dan ook wel goed zelf spelen, dan vermaakt hij zich prima.
4 dagen geleden
Iedereen wil gelukkig wel met hem knuffelen, maar tijdens het eten even nie ...
Oh ja wel hoor! Is niet heel moeilijk 😅 doen we heel vaak! Juist kei gezellig als hij er bij zit ipv een stoeltje ergens 😂😂!
Je kan ook overal een probleem van maken & het gewoon op je af laten komen. Een baby doet toch waar ie zin in heeft! En als ie huilt of aandacht wil moet je ook tijdens het eten hem gewoon even knuffelen! 🤗
4 dagen geleden
Ik heb een Ding baby stoel (met Newborn). Kan je in elkaar klappen tot best klein vind ik. Kan ook helemaal plat in ligstand. Kan het zitje hoog en laag zetten. Ik ben er zo tevreden over.
Wij nemen met familie dag altijd de kinderwagen mee. Dan kan de kleine dutjes doen in de bak.
4 dagen geleden
Wij nemen ook onze triptrap mee! Daar zit ook een speelboog aan dus als ze dan wakker is kan ze daar in zich zelf ook een beetje vermaken
4 dagen geleden
Reactie op Tessaxxx97
Wij nemen ook onze triptrap mee! Daar zit ook een speelboog aan dus als ze ...
Daarnaast is er bij al onze ouders een campingbedje/ledikant dus daar kan ze in slapen
4 dagen geleden
Verschilt misschien per familie, maar wij hadden afgelopen maand 1 keer een etentje bij mijn oma thuis en een etentje in een restaurant.
Bij mijn oma thuis hadden we een wipper en een speelkleed mee.. nou in beide heeft hij niet gezeten omdat er continue er wel iemand hem vast wou houden. Zo kon iedereen elkaar afwisselen met eten.. dus voor niets meegesjouwd😅
In het restaurant heeft hij ook vooral op schoot gezeten. Alleen toen hij in slaap viel lag hij in de kinderwagen te slapen.
Dus nu met kerst nemen we ook alleen de kinderwagen mee.