13 Reacties

4 dagen geleden

Oordoppen werken hier wel goed tegen. En als je kind echt huilt, langer dan een paar seconde, hoor je het absoluut.

4 dagen geleden

Nog tips voor goede oordoppen?

4 dagen geleden

Ik gebruik ook oordoppen. Dempt goed genoeg om te kunnen slapen en toch als ze huilt in kamer hiernaast hoor ik haar. Oropax heb ik, geel doosje.. wax oordoppen die vormen naar je oor dus past altijd perfect

4 dagen geleden

Toch tijd om je dochter naar haar eigen kamer te laten verhuizen met slapen?? 😅

4 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Toch tijd om je dochter naar haar eigen kamer te laten verhuizen met slapen ...
Wie zegt dat ze niet op haar eigen kamer ligt? 🙈🤭. Ze ligt al vanaf een aantal weken op haar eigen kamer omdat ik zelf bijna niet sliep door elk geluid. Zelfs als ze op een andere kamer ligt hoor ik haar dus nog. Misschien had ik dat er iets duidelijker bij moeten zetten in de omschrijving.

4 dagen geleden

Hier hetzelfde ! Heb ook altijd oordopje in aan 1 kant en als ik hem echt vaker hoor dan gaat andere oordopje er ook bij in. Echt gehuil komt er altijd doorheen:)

4 dagen geleden

Reactie op Mama689

Wie zegt dat ze niet op haar eigen kamer ligt? 🙈🤭. Ze ligt al vanaf een a ...
Oohh shitty haha. En het geluid van de babyfoon al uit? Dat hebben wij op een gegeven moment gedaan omdat we dus ook van elk kuchje en kreuntje al wakker werden terwijl zij dan nog sliep. En als ze echt huilt dan horen we het heus wel. Bij ons zit er nog wel een badkamer tussen, dus de kamers grenzen niet direct. Alsnog hoor ik haar bijv. ook wel hoesten, maar als ik slaap wordt ik daar niet wakker van. En als je dat ook al hebt zou ik toch oordoppen proberen. Wordt je partner ook wakker als ze huilt? Desnoods kan hij je aanstoten wanneer het ‘jouw beurt’ is.

4 dagen geleden

Reactie op Fenke1994

Oohh shitty haha. En het geluid van de babyfoon al uit? Dat hebben wij op e ...
Wij hebben in de nacht nooit de babyfoon aan. Bij ons grenst haar slaapkamer wel meteen aan die van ons, dus daar zal het ook wel aan liggen. Al zit er nog wel een flinke afstand tussen. Helaas gewoon een erg lichte slaper. Mijn man wordt er bijna nooit wakker van, maar af en toe wel. Hij heeft alleen het geluk dat hij makkelijk weer inslaapt. Dat is voor mij dus lastig. Ik denk dat ik toch maar eens oordoppen ga proberen. Nu nog geschikte vinden.

4 dagen geleden

Reactie op Simba 1993

Hier hetzelfde ! Heb ook altijd oordopje in aan 1 kant en als ik hem echt v ...
Welke oordoppen gebruik je? Vervelend is dat he? Ze heeft elke nacht een vol gas huil van hooguit 3 seconden. Maar te hard om net lekker wakker van te worden.

3 dagen geleden

Ik slaap altijd met oordoppen! Helpt wel om door die kleine huiltjes heen te slapen die ze gewoon in hun slaap doen, maar een geruststelling; wanneer er echt wat is en hij huilt echt (dus niet zachtjes in zijn slaap) wordt ik altijd wakker!

3 dagen geleden

Reactie op Nynke_93

Ik slaap altijd met oordoppen! Helpt wel om door die kleine huiltjes heen t ...
Dit idd. Ik wordt ook regelmatig eerder wakker dan mijn vriend die zonder oordoppen slaapt. Ik heb ze op maat laten maken. Kost even wat, maar doe er dan ook jaren mee.

2 dagen geleden

Reactie op Mama689

Welke oordoppen gebruik je? Vervelend is dat he? Ze heeft elke nacht een vo ...
Alpine sleep soft, heb je bij t kruidvat! Groen zijn deze

2 dagen geleden

Ik slaap al vanaf het begin met oordopjes en geloof mij: ik hoor álles. In de kraamweek ben ik ermee begonnen (48u niet geslapen door bevalling en voor die tijd weeën etc.) wij gingen dus een dutje doen en zei tegen mijn man: jij hoort hem wel toch? Uiteindelijk sliep meneer door het huilen heen en werd ik eerder wakker mét oordopjes in. 😂