Dag dames!
Ik ben vast niet de enige die opknapt van een lekker wandelingetje, met of zonder kleine ☀️🌳🍁
Ik heb daarom een team gemaakt in de Ommetjes app! Wie het leuk vindt, kan zich aansluiten. Zo kunnen we elkaar misschien een beetje stimuleren om lekker in beweging te blijven! 🚶🏽♀️🚶🏼♀️🚶🏿♀️
Als we allemaal onze 24Baby gebruikersnaam gebruiken, worden er geen persoonsgegevens uitgewisseld en dan is dit topic volgens mij toegestaan 😅
Gebruik de code CNCA3 en sluit je aan bij het team! 🔥
Maar ik moet wandelingen dus starten in de app? Ik kan niet synchroniseren ...
Ik zie in de instellingen dat je wel je aantal stappen kan synchroniseren, maar je zal alsnog handmatig je ommetje aan en uit moeten zetten in de app ja!
Maar ik moet wandelingen dus starten in de app? Ik kan niet synchroniseren ...
Ah in de FAQ’s van de website teruggevonden dat dit niet mogelijk is:
“Helaas is het nog niet mogelijk om Ommetje te koppelen aan andere apps. De apps kunnen wel op hetzelfde moment worden gebruikt. We hopen in de toekomst deze functie te kunnen implementeren.”
“Helaas is het nog niet mogelijk om de Ommetje app te koppelen aan Strava, Fitbit en andere smart devices.”
Dus “gewoon” even zelf aan en uit zetten 😁🥾
Heb me ook aangemeld ☺️ heb het wandelen aardig goed opgebouwd en kan wel een steun in de rug gebruiken nu het wat kouder en natter buiten wordt dan ben ik minder gemotiveerd.
We zitten al op 20 dames in het team! Om dat te “vieren” heb ik onze eerste teamuitdaging gemaakt!
Lukt het ons om samen binnen 2 weken van Utrecht naar Groningen (160km) te wandelen?
Ik trek gauw mn schoenen aan nu het nog droog is hier!