88 Reacties

2 maanden geleden

Leuk initiatief, ik doe mee!

2 maanden geleden

Leuk! I’m in 🚶🏼‍♀️‍➡️

2 maanden geleden

Ik doe ook mee :)

2 maanden geleden

Leuk 😊

2 maanden geleden

Maar ik moet wandelingen dus starten in de app? Ik kan niet synchroniseren met mijn apple watch?

2 maanden geleden

Reactie op memaa

Maar ik moet wandelingen dus starten in de app? Ik kan niet synchroniseren ...
Ik zie in de instellingen dat je wel je aantal stappen kan synchroniseren, maar je zal alsnog handmatig je ommetje aan en uit moeten zetten in de app ja!

2 maanden geleden

Reactie op memaa

Maar ik moet wandelingen dus starten in de app? Ik kan niet synchroniseren ...
Ah in de FAQ’s van de website teruggevonden dat dit niet mogelijk is: “Helaas is het nog niet mogelijk om Ommetje te koppelen aan andere apps. De apps kunnen wel op hetzelfde moment worden gebruikt. We hopen in de toekomst deze functie te kunnen implementeren.” “Helaas is het nog niet mogelijk om de Ommetje app te koppelen aan Strava, Fitbit en andere smart devices.” Dus “gewoon” even zelf aan en uit zetten 😁🥾

2 maanden geleden

Nou mijn eerste ommetje gelopen, heerlijk! Kleine heeft meteen kennis gemaakt met het element wind 😅💨🍃

2 maanden geleden

Reactie op Sasdea

Nou mijn eerste ommetje gelopen, heerlijk! Kleine heeft meteen kennis gemaa ...
Hier ook, moet er wel om denken hem aan en uit te zetten. Dit ga ik zeker nog eens vergeten 🤣

2 maanden geleden

Ooh wat een goed idee, ik ben zo niet gemotiveerd momenteel m m aar wil graag weer in beweging komen!

2 maanden geleden

Reactie op Midme

Hier ook, moet er wel om denken hem aan en uit te zetten. Dit ga ik zeker n ...
Hahah jaa ik ook! En dan balen…”shit dan telt het ommetje niet”, terwijl je gewoon vet goed bezig bent geweest door te wandelen haha. 😂

2 maanden geleden

Reactie op Mrtn91

Ooh wat een goed idee, ik ben zo niet gemotiveerd momenteel m m aar wil gra ...
Welkom bij de club!☺️

2 maanden geleden

Ik heb me ook aangemeld! Hopelijk motiveert het me weer wat meer om echt elke dag een rondje te lopen :)

2 maanden geleden

Heb me ook aangemeld ☺️ heb het wandelen aardig goed opgebouwd en kan wel een steun in de rug gebruiken nu het wat kouder en natter buiten wordt dan ben ik minder gemotiveerd.

2 maanden geleden

We zitten al op 20 dames in het team! Om dat te “vieren” heb ik onze eerste teamuitdaging gemaakt! Lukt het ons om samen binnen 2 weken van Utrecht naar Groningen (160km) te wandelen? Ik trek gauw mn schoenen aan nu het nog droog is hier!

2 maanden geleden

Zo leuk! Ik doe mee 💃🏻

2 maanden geleden

Leuk!!

2 maanden geleden

Wat een leuk idee! Ik ben lid van de groep!

2 maanden geleden

Leuk meiden!

2 maanden geleden

Gezellig! Welkom to the club ladies! Ik heb m’n rondje weer gedaan, heerlijk zonnig herfstweer vandaag! En komende dagen ook geloof ik! 😁☀️🍂🍁