88 Reacties

één maand geleden

Gaat er automatisch een nieuwe? Of moet ik dan weer een code invullen ofzo? 🥹 aangezien we deze klaR hebben

één maand geleden

Een code invullen hoeft niet, maar heb wel even opgezocht wanneer we een nieuwe kunnen starten: “Met de teamuitdaging ga je gezamenlijk een uitdaging aan van 14 of 30 dagen. 1 persoon stelt de uitdaging in. Er is keuze uit meerdere uitdagingen en niveau's. Je bepaalt zelf een eventuele beloning. Iedereen kan ommetjes maken wanneer het uitkomt en toch samen een virtueel doel bereiken, zoals Antwerpen of Parijs. Je kan de voortgang op een leuke manier volgen en elkaar motiveren met berichtjes. Hebben jullie je doel bereikt? Het resultaat is nog een paar dagen te zien en daarna kan er weer een nieuwe teamuitdaging gekozen worden. We zullen regelmatig nieuwe uitdagingen erbij zetten.” Dus app goed in de gaten houden en dan kunnen we binnenkort een nieuwe uitdaging starten! Dat kan iedereen doen trouwens, dus zien jullie het eerder dan ik, start hem gerust! 😁

één maand geleden

Reactie op Sasdea

Een code invullen hoeft niet, maar heb wel even opgezocht wanneer we een ni ...
Aahh leuk!! Dankjewel. Alleen wel jammer dat we niet weer gelijk een uitdaging kunnen starten. Motiveert toch beter als er een uitdaging gaande is 😂😅

één maand geleden

Reactie op memaa

Aahh leuk!! Dankjewel. Alleen wel jammer dat we niet weer gelijk een uitdag ...
Misschien dan in de tussentijd lekker veel XP en medailles proberen te halen als je dat helpt?

één maand geleden

Reactie op Sasdea

Misschien dan in de tussentijd lekker veel XP en medailles proberen te hale ...
Jaa! Ik ga mijn best doen. Ik probeer deze maand sowieso elke dag mijn stappendoel te halen ( 10.000) tot zo ver is dat gelukt en dat is nu wel redelijk goede motivatie :)

één maand geleden

Reactie op memaa

Jaa! Ik ga mijn best doen. Ik probeer deze maand sowieso elke dag mijn stap ...
Wow knap zo veel al! Ik zet komende week 5000 als doel en bouw het elke week met 1000 uit. Daarnaast probeer ik minimaal 1x naar de gym te gaan per week. Is afgelopen 2 weken gelukt, maar vrees dat het deze week niet gaat lukken, druk weekend voor de boeg! Als de gym 1x loopt, wil ik 2x gaan en hopelijk uiteindelijk 3x! (Ik kom van 6x crossfit in de week 🥲)

één maand geleden

Reactie op Sasdea

Wow knap zo veel al! Ik zet komende week 5000 als doel en bouw het elke wee ...
Ook super goed toch! Wandelen is het enige wat ik doe. Ik heb dat ook echt gemist in de zwangerschap. Al best vroeg deed alles me zeer en ik liep vaak in het weekend 20 kilometer enzo.. dat ik al moeite had met 2 kilometer frustreerde me echt in de zwangerschap. Heel blij dat het nu weer kan 🥰 ben 08’08 bevallen

één maand geleden

Reactie op memaa

Ook super goed toch! Wandelen is het enige wat ik doe. Ik heb dat ook echt ...
Super fijn voor je dat het nu weer kan en zo lekker gaat! 🥳 (08-08 was mijn uitgerekende datum! Uiteindelijk is hij 12-08 gekomen 😁)

één maand geleden

Ik heb me ook aangemeld. Misschien ga ik hierdoor ook andere ommetjes maken.

één maand geleden

Moest ruim 40 min wachten bij de IKEA klantenservice…mini in de draagzak, ommetje aan en heen en weer en heen en weer gewandeld door de IKEA (constant langs de hotdogs, heb de verleiding kunnen weerstaan 😂🌭💪)

één maand geleden

Heb me ook aangemeld

één maand geleden

Wandel mee in mijn team in de Ommetje-App. Gebruik de code N6L9L en sluit je aan bij Augustus 👶🏼.

één maand geleden

Reactie op memaa

Wandel mee in mijn team in de Ommetje-App. Gebruik de code N6L9L en sluit j ...
Ik ben een nieuwe gestart, voor wie het leuk vindt :)

één maand geleden

Wiehoeee al over de 40 dames! Hebben jullie een doel voor jezelf gezet deze week? Ik had vorige week 3 ommetjes van 20 min, deze week wil ik er minimaal 4 lopen!

één maand geleden

Reactie op Sasdea

Wiehoeee al over de 40 dames! Hebben jullie een doel voor jezelf gezet deze ...
Ik ga ook voor de 4 deze week. 3 lukt meestal wel omdat mijn 2 zoons 3 dagen in de week bij de opvang zijn en ik dus met mijn dochter lekker alleen ben. Dan ga ik er altijd op uit. Hoop vandaag op droog weer dan gaan we weer 🚶🏽‍♀️

één maand geleden

Whoehoee flink stuk gewandeld, bijna 5km! Trots 🤩🥳

één maand geleden

(Nog) geen ommetje gedaan vandaag, maar wel voor de tweede keer getraind in de gym deze week! Trots!

één maand geleden

Ik zag dit topic vandaag langskomen en heb de app gedownload en me aangesloten. Vandaag kan ik helaas geen ommetje maken maar vanaf morgen zal het vast (bijna) elke dag wel lukken!

één maand geleden

Reactie op Judith_A

Ik zag dit topic vandaag langskomen en heb de app gedownload en me aangeslo ...
Leuk, welkom! 😄 We zitten bijna op de 50 dames 🔥

één maand geleden

Reactie op Sasdea

(Nog) geen ommetje gedaan vandaag, maar wel voor de tweede keer getraind in ...
Ook lekker! Ik weet niet wat dat is, maar dat vind ik altijd zo lastig weer te beginnen in m'n uppie. Maar wel heerlijke wandelingetjes deze week :)