Dag dames!
Ik ben vast niet de enige die opknapt van een lekker wandelingetje, met of zonder kleine ☀️🌳🍁
Ik heb daarom een team gemaakt in de Ommetjes app! Wie het leuk vindt, kan zich aansluiten. Zo kunnen we elkaar misschien een beetje stimuleren om lekker in beweging te blijven! 🚶🏽♀️🚶🏼♀️🚶🏿♀️
Als we allemaal onze 24Baby gebruikersnaam gebruiken, worden er geen persoonsgegevens uitgewisseld en dan is dit topic volgens mij toegestaan 😅
Gebruik de code CNCA3 en sluit je aan bij het team! 🔥
(Nog) geen ommetje gedaan vandaag, maar wel voor de tweede keer getraind in ...
Lekker bezig! Ik heb geen ommetje gedaan maar wel naar yoga geweest (geen actieve, maar je lichaam helemaal laten ontspannen is ook goed voor je toch? 😉)
Hier in Zeeland is t al sinds zondagochtend bijna non stop mistig 🥲. Terwi ...
Ah ja zo jammer.. Hier vroeg in de ochtend wel mist maar daarna mooi helder.
Ik heb vanmorgen lekker naar de markt gewandeld. En vanmiddag thuis wat pilates, man wat ben ik nog stijf 😅
Whoehoe we zitten op 60 dames! En maar goed ook, want we hebben nog maar een paar dagen voor onze team uitdaging 😱
Mijn voornemen voor deze week is elke dag een ommetje, dus ik heb mijn weekdoel op 7 ommetjes van minstens 20 minuten gezet!
Wat wordt jullie weekdoel? 💪
Whoehoe we zitten op 60 dames! En maar goed ook, want we hebben nog maar ee ...
Oeh ja we mogen wel doorwandelen... Bij mij de laatste dagen wat minder ommetjes. Wel lekker in de tuin bezig geweest. Volgende week begin ik weer met werken, hopelijk lukt het dan een paar keer per week een lunchwandelingetje te maken!
Ohh ook lekker!
Ik heb er vanochtend weer wat km bij gewandeld en Misschie ...
Eigenlijk wel veel zin om weer te gaan werken. Zie wel tegen de ochtenden op, ik heb ook nog een peuter en een man die niet de snelste is in de ochtend...