88 Reacties

één maand geleden

Zo!! Tussen de buien door 2 ommetjes gemaakt! Ik heb ook direct een nieuwe teamuitdaging gemaakt, kijken of we deze dit keer wel halen binnen 2 weken!

één maand geleden

Ah heb net een uur gewandeld en zie dit topic nu pas 🤭 heb me gelijk aangemeld.

één maand geleden

Reactie op Gingie23

Ah heb net een uur gewandeld en zie dit topic nu pas 🤭 heb me gelijk aange ...
Hihi ik heb ook net pas na mijn wandeling de teamuitdaging weer aangemaakt, maar alleen maar goede motivatie om lekker te blijven wandelen ❤️‍🔥

één maand geleden

Als TS moet ik eerlijk toegeven dat dit weer nou niet echt uitnodigt tot wandelen 🥹ik was zo lekker op dreef! Mijn voornemen deze week: als het even droog is, naar buiten!

één maand geleden

Reactie op Sasdea

Als TS moet ik eerlijk toegeven dat dit weer nou niet echt uitnodigt tot wa ...
Nee echt he.. ik ben net in de regen geweest met 2 kids, ik vond het best goed van mezelf haha. De nieuwe supermarkt ging eindelijk open en ik wilde toch wel even kijken..

één maand geleden

Reactie op Mrtn91

Nee echt he.. ik ben net in de regen geweest met 2 kids, ik vond het best g ...
Wat goed! Ik probeer al de hele ochtend naar de markt te gaan maar schiet niet op zo, blijft maar hozen 🥹

19 dagen geleden

Gister eindelijk weer eens lekker een wandelingetje gemaakt! Vandaag wil ik er ook weer op uit!

5 dagen geleden

Ik up het topic even! Ondanks het gure weer toch even gaan wandelen vandaag (na lange tijd) en was heerlijk! Dus wie weet is dit toch weer een kleine motivatie voor iemand op het forum! 🥳