66 Reacties

één maand geleden

Kamer zijn wij nu aan begonnen met lamineren en verven, 2e week van mei word t kamertje geleverd en hoop dit eind mei begin juni af te hebben, dan aankleding enzo. Box hebben we bij ons zoontje zo laat mogelijk gedaan, ik geloof 1 week voor de bevalling (is zo op gezet in principe), en nu staat hij nog op voor onze zoon

één maand geleden

Wij hebben de box al in de woonkamer staan, en het bedje en commode ook al in elkaar gezet. Moeten alleen de muur nog verven op het kamertje. Maar geen stress! Je hebt nog genoeg tijd!

één maand geleden

Ik heb alles al helemaal klaar. Maar ik ben echt een regelmuts 😅 Ik zou zeggen ga gewoon op je gemakjr beginnen en dan ben je ruim om tijd klaar. En tegenwoordig kan je ook als je nieuwe meubels koopt in elkaar zet service erbij kopen. Dat raad ik wel aan. Dan is binnen 1 dag alles geleverd en staat het in elkaar voor je klaar 😊

één maand geleden

Zijn bezig met babykamer en ledikant staat al en in juni of juli box opzetten

één maand geleden

Hier net van het weekend de meubels besteld dus die moeten eerst nog komen Gaan nu wel langzaamaan bezig met de slaapkamer De box zetten we denk ik pas rond mijn verlof

één maand geleden

Wij hebben nog van 1e kindje spullen staan op het kamertje, maar we weten het geslacht nog niet. Dus nog helemaal niks gedaan of uitgezocht/gekocht 😅 ik ben nu bijna 19 weken, komt wel goed. In mei denk ik maar beginnen met kamertje een update geven

één maand geleden

Ik ben 21 weken en wij hebben letterlijk nog niks! Geen romper geen babykamer geen bedje geen speen.. nog zat tijd!

één maand geleden

Box gaat pas ergens de laatste twee weken op.. en kamertje ziet we hier naar uir dat het we nog niet zal zijn vanwege verbouwing…😅 wel veel spullen van onze dochter, haar kamertje pas met 36 weken in orde gemaakt.. ook door een verbouwing toen..😂

één maand geleden

Reactie op Krekel93

Ik ben 21 weken en wij hebben letterlijk nog niks! Geen romper geen babykam ...
Ben ik toch gerust gesteld dat ik niet de enige ben haha

één maand geleden

Reactie op Ruby92

Ik heb alles al helemaal klaar. Maar ik ben echt een regelmuts 😅 Ik zou ze ...
Goede tip!! En fijn dat je alles al klaar hebt zeg.

één maand geleden

Ik ben 20+5 en heb door misselijkheid ook nog niks kunnen doen. De komende maand zijn onze weekeinden ook best vol met sociale dingen zoals bijv. uit eten met vrienden wat we in januari al wilden doen, maar ook door hoe ik me voelde niet kon. Er staat een box op zolder die ik gekregen heb van m’n broer en de kinderwagen wordt vandaag geleverd. Wat random kleertjes e.d. die we al gekregen hebben. Verder ook nog niks… We hebben nu wel een dag geblocked in onze agenda dat we gaan beginnen met opruimen e.d. zodat wat de babykamer gaat worden, vrij komt. Op zich is het daarna denk ik snel gedaan.

één maand geleden

Ik ben 20 weken en hebben net pas het kamertje geschilderd. Vriend kan nu wel al het ledikantje, kast en commode opzetten. Box komt pas in mei binnen maar word dan wel meteen opgezet en er komt nog een muurschildering. Hoop eind mei wel alles klaar te hebben!

één maand geleden

😅😅Jij vind jezelf “laat”, ik vind mezelf juist idioot vroeg haha. Bij ons waren de muren al gesausd omdat we een jaar geleden de boel hebben opgeknapt en toen al plannen hadden en er stond al een kast die blijft staan. Commode staat en planken erboven. We willen aan 1 muur zelf nog een boom maken, ik wil dat graag zo snel mogelijk, mijn vriend heeft niet zo’n haast haha. Gordijnen zijn we nu mee bezig. Ledikant komt in mei en zet ik dan gelijk op, denk dat het dan ook zo goed als klaar is verder. De box staat al, die hebben we 2e hands en stond al in elkaar. Mijn vriend had geen zin hem uit elkaar te halen en dan later weer in elkaar te zetten en ik had er geen puf voor 😅😂 Die blijft dus nog 4,5 maand “klaar staan” haha. Je bent echt niet te laat hoor, in “de boekjes” staat dat je rond de 20/24 weken “moet” beginnen. En stel dat je kindje vroeg komt en je bent nog niet klaar, dan is een bedje zo neergezet en met een beetje hulp (die iedereen dan echt wil geven) is die kamer zo bruikbaar!

één maand geleden

Ben nog niet eens begonnen 😂. Misschien ook omdat het onze tweede is en ik met alles makkelijker ben. Maar 22 weken is echt nog vroeg hoor. Bij de eerste ook pas gedaan toen ik 6/6,5 maanden was. Vroeg zat!

één maand geleden

Wij krijgen 23 mei pas de sleutel van ons nieuwe huis, moeten dan nog een beetje verbouwen. Dus hebben nog helemaal niets! Heb wel in mijn hoofd wat ik mooi vind, maar het echte beginnen gebeurt pas als ik rond de 33 weken ben 😅.

één maand geleden

Dank vrouwen! Zit er al meteen wat relaxter bij. Gaat goedkomen.

één maand geleden

Ik moet nog beginnen. We hebben ook nog niet alles gekocht. Al wel een bedje,co sleeper en maxi cosi in huis en natuurlijk wat kleding wat die waren te schattig. Nu ben ik 22 weken zwanger. We hebben de week van hemelvaart vrij genomen en gaan in die week de babykamer in orde maken.

één maand geleden

Wij hebben de box al sinds week 14 staan… Oeps🫣 Babykamer zijn de muren van af en komt de kamer vrijdag binnen dus kunnen we deze ook afmaken en stylen… Geeft ons een gevoel van rust🥰 maar ik denk dat je vooral lekker naar je gevoel moet luisteren en kijken wanneer je wat kan doen ivm je lichaam❤️ Nu btw 21 weken en 4 dagen zwanger

één maand geleden

Hier afgelopen weekend de muren geschilderd en in deze maand gaan we de plinten er tegen aan zetten en wil ik de gordijntjes hangen. De meubeltjes worden 3 mei geleverd, dus dat weekend zal er flink opgebouwd worden zodat de hele maand mei hebben om alles verder in te richten. Wil graag alles hebben staan eind mei/begin juni, zodat we ook even kunnen wennen. Ik ben 1 augustus uitgeteld.

één maand geleden

Wij moeten nog een hele kamer en zolder verbouwen, daarna alle spullen van de kamers nog verhuizen in huis🤪 vandaag 20 weken. Het komt vast allemaal goed, ik probeer het maar los te laten.