110 Reacties
2 jaar geleden
Dit is 26 dagen na de eerste dag van mn vorige menstruatie. Ik heb een onregelmatige, korte cyclus van ong 25-27 dagen. Dus vanmorgen deze test. Vind m eigenlijk best duidelijk. Bij mn dochter is hij nooit duidelijker geworden eigenlijk. Ik test dinsdag nog een keer (28 dagen) en dan is het klaar met testen ;)

2 jaar geleden
Dit was mijn eerste test. Ik heb alleen geen enkel idee hoe ver ik ben aangezien deze zwangerschap vlot na een miskraam kwam.
Bij de miskraam knalde het niet en werden ze ook negatief. Nu dus extra fijn dat ze knallen 馃槄
Volgens de clear blue test in ieder geval langer als 3 weken. De verloskundige gokt op 5 weken.

2 jaar geleden
Ik heb op 5 december getest, en had 2 donkere lijnen. Best wel snel kwam de 2de lijn en werd ook snel donker.
Ik was toen 4 weken en 2 dagen.
2 jaar geleden
Ik had op NOD 1-2 weken. En precies een week later getest gaf ie 2-3 aan. Denken jullie dat het goed is? (Spanning tot die eerste echo Ivm eerdere miskraam)
2 jaar geleden
3-12 was 2 dagen voor nod
5-12 op de dag van de nod
10-12 was 5 dagen na de nod (dus met 4.5 weken zwangerschap)
In oktober een miskraam gehad met 5.5 weken met op de dag van de nod een hele lichte positieve uitslag. Nu dus enorm blij dat het zo goed oploopt! Al wil dat natuurlijk niet altijd alles zeggen :)
Gewoon over een paar dagen nog een keer testen, al is het voor je eigen gevoel 鉂o笍

2 jaar geleden
Reactie op Rochelle1995
3-12 was 2 dagen voor nod
5-12 op de dag van de nod
10-12 was 5 dagen na de ...

Ik had afgelopen woensdag mijn nod ook een lichte positieve test toen cb en zwanger 1-2 weken. Helaas gisteren een miskraam gehad bij 4,5 week. Hopelijk snel ook weer een positieve test 馃ス馃寛