15 Reacties

6 dagen geleden

Wij hebben deze gekocht, heel tevreden mee! Hierdoor snel en makkelijk om een flesje te maken. Bekijk KitchenBrothers Heetwaterdispenser - Heetwatertap - 40-100°C - 100/150/200/250/300/350/400 ml - Melkfunctie - 2.7L – RVS op: https://www.bol.com/nl/p/kitchenbrothers-heetwaterdispenser-heetwatertap-40-100-c-100-150-200-250-300-350-400-ml-melkfunctie-2-7l-rvs/9300000110406436?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

6 dagen geleden

Reactie op VerdeS

Wij hebben deze gekocht, heel tevreden mee! Hierdoor snel en makkelijk om e ...
Deze hebben wij vandaag ook binnen gekregen! Echt top inderdaad!

6 dagen geleden

Reactie op VerdeS

Wij hebben deze gekocht, heel tevreden mee! Hierdoor snel en makkelijk om e ...
Hmm maar zijn die waterstanden niet onhandig? Wij geven van 120 of 180

6 dagen geleden

Reactie op mamavanma

Hmm maar zijn die waterstanden niet onhandig? Wij geven van 120 of 180
Nee, dat valt mee. Ik moet zeggen dat er lang niet altijd exact de hoeveelheid uitkomt die je instelt, vaak iets minder en dat komt juist met die flessen goed uit. En hier staat ie op het aanrecht, dus het teveel giet ik makkelijk in de gootsteen.

6 dagen geleden

Ik heb gewoon een waterkoker met instelbare temperatuur gekocht. 😁

6 dagen geleden

Van de baby brezza super ding!!

6 dagen geleden

Reactie op Andrea_Daisy

Die heb ik ook. Heel fijn en makkelijk schoon te maken.

6 dagen geleden

Wij hebben deze gedaan, over het algemeen moeten we nog op stop drukken vanwege het waren. Maar het maken van flesjes is op deze manier een heel stuk makkelijker! Hier kan je ook de temperatuur en hoeveelheid water instellen en er zit een slot op wat naar mate de tijd met een kleintje ook wel handig is. https://www.bol.com/nl/p/ocina-heetwaterdispenser-met-digitaal-display-luxe-instant-waterkoker-3-liter-zwart/9300000160130444?referrer=socialshare_pdp_androidapp

5 dagen geleden

Ik heb die van baby brezza, erg tevreden over.

5 dagen geleden

Reactie op Wilma1997

Wij hebben deze gedaan, over het algemeen moeten we nog op stop drukken van ...
Wij hebben deze ook, top ding! Plus je hebt ook meteen een normale waterkoker waardoor je niet nog een apparaat op de keuken hebt staan, wat bij de babybrezza bijv. wel het geval is

5 dagen geleden

Reactie op Andrea_Daisy

Kun je daarbij de aantal ml invullen? Wij hebben nu een echte babybrezza, dat werkt heel fijn maar ik wil er een zonder poedertoevoer

5 dagen geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Kun je daarbij aantal ml instellen?

5 dagen geleden

Reactie op mamavanma

Kun je daarbij aantal ml instellen?
Nee dat niet, het is even het knopje ingedrukt houden. Maar dat is echt seconde werk. Wij hadden eerst ook de babybrezza met melk, maar zijn echt veeel tevredener met waterdispenser!

5 dagen geleden

Reactie op Mommytobe66

Wij hebben deze ook, top ding! Plus je hebt ook meteen een normale waterkok ...
Dat ding is ideaal inderdaad! Wij gebruiken em ook voor kopjes thee

5 dagen geleden

Reactie op Romyyyyyyy

Wij ook! Echt een top apparaat ♡