5 Reacties
16 uur geleden
Hier hetzelfde. Ik ben alleenstaand en werk ook nog voor mezelf. Mijn werk is mijn hobby. Maar kom er zo goed als niet meer aan toe al 2 jaar, sinds vermoeidheid in zwangerschap en nu met de kleine en geen oppas/support system. Ik zet haar soms in de box of Ledikant, al dan niet met Woezel en Pip en dan ga ik even half uurtje zonnebanken. Of ik zet haar in badje en ga zelf ernaast staan onder de hete douche terwijl ze zich mooi vermaakt zelf ... en als ze eindelijk slaapt (momenteel heel laat ivm kiezen en hoektanden) ga ik nog veel te lang serie kijken en toch proberen iets te 'werken'. Ik slaap veel te laat en te kort. Maar heb toch meer behoefte aannde alleentijd merk ik, ondanks de vermoeidheid... tis nu 3 uur 馃槄馃ぃ echt erg.. ik ga gauw slapen
8 uur geleden
Yoga, wandelen, serie/film kijken, puzzelen (in een puzzelboek, Zweedse puzzel bijvoorbeeld), vroeg naar bed en een boek lezen
En ik krijg rust in mijn hoofd door de woonkamer / keuken op te ruimen, te poetsen en te stofzuigen. Fysiek wat meer inspannend, maar zodra het klaar is heb ik wel wat meer rust in mijn hoofd
5 uur geleden
Herkenbaar, ik sta net op het punt om een volwassen kleurboek te kopen om te kijken of dat werkt voor mij als ontspanning. Dit zal voor mij dan zijn tijdens haar dutje of in de avond als ze slaapt.