9 Reacties
17 dagen geleden
Stomen, uitzuigen, neusspray voor baby鈥檚 paracetamol en veel slapen en rust
17 dagen geleden
Wij hebben een elektrische snotzuigertje gekocht.. de hunnybunny. Werkt heel goed om het neusje even goed leeg te maken (om daarna natuurlijk weer vol te lopen haha), maar wel echt een redding bijv. voorafgaand aam het voeden.
17 dagen geleden
Neusje spoelen met een spuitje met zoutoplossing. 1 a 2 ml per neusgat.
Als het goed los komt uitzuigen. Ik heb een neuszuigertje van de otrivin.
Als je zoontje al 6m is kan je luuf gebruiken. Anders wat luuf in een bakje heet water doen en op de slaapkamer zetten of een rauwe ui.
Zelf gebruik ik ook wat salie/tijm olie op het borstje. Je kan er ook een wikkel mee aanleggen. Dit helpt ook met vrijer ademen.
16 dagen geleden
Sinds gisteren avond is mijn dochter ook verkouden geworden en zit het neusje vol met snot/slijm. Neuspeertje werkt inderdaad niet. Ik ben bij de winkel de Otrivin aspirator gaan halen en de ampullen met zout water. (Heb wel eerst even de dokter gebeld of het ok茅 was deze te gebruiken). Ik heb vandaag 2 keer de neusspray gebruikt en 30 minuten daarna neusje uitgezogen. Werkt echt super en bizar om te zien hoeveel er uit komt. Ze vindt het alleen niet echt leuk maar heeft er wel baat bij. Net zijn we samen in bad geweest en heb toen 1 ampul per neusje gebruikt. Daarbij kwam ook veel snot los en in bad leek ze het niet erg te vinden te krijgen.