30 Reacties

vorig jaar

In ons eigen huis is de slaapkamer nu 12-14 graden, dus baby gaat met kleding de slaapzak in. Een dikke trui doen we wel uit. Als 'ie bij z'n grootouders is, heeft hij alleen een romper aan in z'n slaapzakje, want daar is het zo'n 16-17 graden op de kamer. Dus dan inderdaad bij het verschonen uitkleden.

vorig jaar

Ik doe overdag meestal zijn broek en sokken (als die die al aan heeft) uit bij zijn middagdutjes.

vorig jaar

Wij doen alleen de sokjes uit. Kleertjes zijn niet warmer dan een pyjama lijkt mij. Bij een dikke trui of vest haal ik vaak de mouwtjes can de slaapzak. Is minder gedoe dan omkleden

vorig jaar

Onze dochter slaapt in een winterslaapzak zonder mouwen met een romper met lange mouwen. Geen kleding, pyjama of sokken o.i.d Het is 19 graden op haar slaapkamertje

vorig jaar

Ik doe bij de dutjes overdag haar broekje en sokken uit

vorig jaar

Mijn kindje slaapt overdag gewoon in z’n kleding wat die aan heeft zonder iets van een slaapzakje ( hij slaapt dan ook letterlijk overal) , bij de enerlaatste fles doe ik hem omkleden tijdens het verschonen en dan alleen een romper in zn slaapzak (tog 3 , temp kamer is 16)

vorig jaar

Hier 16 graden op slaapkamer, en slaapt in korte mouwen rompers, broekje en trui, winterslaapzak met mouwen

vorig jaar

Hier zo rond de 19 graden op de slaapkamer. Ik doe meestal haar broekje en sokken uit en dan een 3 TOG slaapzakje zonder mouwen aan.

vorig jaar

Onze baby (bijna 5 mnd) smelt weg in die warme outfits. Enkel buiten een dikke jas en muts met deze temperaturen. Binnen overdag; korte mouw romper en boxpakje of broek en shirtje lange mouw. Maar vaak niet eens sokjes! Als ik hem een extra vestje aan doe of simpel een lange mouw romper eronder zweet ie de pan uit! Zn slaapzakje van 2,5 TOG draagt ie gewoon korte mouw romper en boxpakje zonder sokken of zn feetje pyjama. Dun lakentje nog erover heen (strak onderstoppen zodat ie niet alle kanten op schuift en draait). Bij ons is t gemiddeld 17 graden op de slaapkamer en in zijn kamertje ook. :)

vorig jaar

Overdag truitje aan en met lange mouwen rompertje en broekje in 3.0 slaapzak. ‘s Avonds lange mouwen romper en Feetje pjs in 3.0 slaapzak. Kamer is meestal 16-18 graden

vorig jaar

Die van ons heeft het graag warm! Kamer is 18 graden en hij draagt dan een romper, pyjama of pakje , sokken en een winterslaapzak zonder mouwen of puckababy van tog 0.5 met een dekentje.

vorig jaar

Ik doe bij het slaapje vaak alleen de broek/maillot uit en een slaapzak zonder mouwen aan

vorig jaar

Mijn baby is in het verkeerde land geboren denk ik.. romper lange mouw met dun truitje, broekje en sokken, slaapzak 2,5 tog en fleece deken dubbel gevouwen. De slaapkamer is 19 a 20 graden.

vorig jaar

Als ze een dikke trui aan heeft dan rits ik de mouwen van de slaapzak af.

vorig jaar

Hier doe ik alleen haar dikke trui uit als ze die aan heeft. Gaat ze met broek en romper lange mouw in tog 3.0 slaapzak. Als ze een dunner truitje aan heeft trek ik deze niet uit.

vorig jaar

Overdag truitje aan en met lange mouwen rompertje en broekje in 3.0 slaapza ...
Dit moet truitje uit zijn i.p.v. aan. Iets met slaapgebrek 😀

vorig jaar

Voor de nacht trekken wij pyjamabroekje en sokken aan (en romper uiteraard) en dan winterslaapzak met mouwen. Voor de dutjes doen we een dun zomerslaapzakje zonder mouwen over de kleding aan, scheelt heel veel aan- en uitgekleed!

vorig jaar

‘s avonds: luier, romper, pyjama (broek en shirt) en slaapzak. Overdag: luier, romper, kleding en slaapzak. Sokken uit. Wij hebben vaak gewoon een longsleeve aan, want we hebben overdag de verwarming aan binnen. Dus hij heeft geen hele warme kleding aan. Als hij een dikke trui draagt, dan doe ik een korte mouwen rompertje aan.

vorig jaar

Winter slaapzak TOG 3.0 en korte mouwen romper, temperatuur slaapkamertje 15 graden

vorig jaar

Overdag romper met korte mouwen, pyjama, blote voeten en 0.5 TOG slaapzakje met een dekentje. ‘s Nachts romper met korte mouwen, 2.0 TOG slaapzak en dekentje. Het is zo’n 19 graden in z’n slaapkamer.