31 Reacties

15 uur geleden

ze is 62 cm en weegt 5770

15 uur geleden

Geen meisje maar mn zoontje is 4mdn en weegt 7,3

15 uur geleden

Ons zoontje is geboren met 4000 gram. Is nu 4 maanden en weegt 8035 gram. Krijgt borstvoeding

15 uur geleden

Ons meisje woog met 4 maanden 6,8 kg

15 uur geleden

Mijn zoontje is 4,5 maanden en weegt 7,5. Te licht geboren maar flinke inhaalslag gemaakt. Maar eet ook altijd goed moet ik zeggen. Maar ik denk dat het nu nog niet heel veel zegt hoor. Tenzij je het idee hebt dat ze echt te licht is en te weinig binnen krijgt. Maar kan alle kanten nog op als ze groter worden.

15 uur geleden

Dochter 19 weken (gecorrigeerd 16) weegt nu 5,5kilo. Lengte weet ik niet

15 uur geleden

Reactie op Gaby86

Mijn zoontje is 4,5 maanden en weegt 7,5. Te licht geboren maar flinke inha ...
Hoe lang is hij?

15 uur geleden

Reactie op wiejnduwjwjcj

Hoe lang is hij?
Laatste keer bij consultatie bureau 60 cm maar dat was 5 nov dus zal nu iets langer zijn denk ik.

15 uur geleden

Onze dochter is ook bijna 4 maanden en is ook geen super drinker. Ze woog eind november net 5 kg en was 58 cm.

15 uur geleden

M’n dochter is 21 week en is 7.4 kg en 65 cm

15 uur geleden

Mijn dochter woog met 4 maanden 5.6 kg, maar werd ook licht geboren. Is altijd een slechte/kleine eter gebleven. Is nu bijna 3 en nog geen 12 kg. Maar: ze is super vrolijk, heeft energie voor 20 en ontwikkelt zich prima. Dat stelt mij gerust. Hoe gaat het met jouw kindje even los van curve en weinig drinken? Je kan t altijd eens aankaarten op cb als je je zorgen maakt!

15 uur geleden

Hier 4 maanden 58cm en 4,8 kilo

15 uur geleden

Mijn dochter is 18 weken en 7,5 kg

14 uur geleden

Is er al een keer goed in haar mondje gekeken? Mijn dochter kwam ook slecht aan en wij zijn er vorige week achter gekomen dat ze een te korte tong en liepriem had en daardoor moeilijk kon aanhappen (bv). Dit woensdag laten laseren en hopen dat het beter zal gaan. Mijn dochter is 29 dec 4 maanden 😊

14 uur geleden

Onze Lumi dysmatuur geboren met een gewicht van 2050, afgezakt naar 1900. Nu 19+1 week, en zit op 6,2!

14 uur geleden

Ons meisje is nu ook 4 maanden en precies 6 kg. Ze begon met haar geboorte op percentiel 80% maar is daarna flink afgezakt door borstvoeding die niet op gang kwam helaas. Nu al een hele tijd stabiel op percentiel 25%, met 2 maanden overgestapt op kv.

14 uur geleden

Onze zoon was met 4 maanden 6,2 kg en geboren met 3,5 kg. Onze oudste dochter was met 4 maanden 4,8 kg en geboren met 3kg. Zij was ook altijd een slechte drinker/eter

13 uur geleden

4 maanden 5.8 kilo Geboorte 3190

13 uur geleden

19 weken en 8kg. Ze is ook flink lang voor haar leeftijd

13 uur geleden

Dochter 3,5mnd, van de week gewogen 6,1kg. Laatste keer bij cb 3mnd 61cm