12 Reacties

2 dagen geleden

Hier net zo! Mega dunne poep bij nutrilon kunstvoeding. Echter lijkt mijn zoon er geen last van te hebben. Hij is vrolijk, lacht veel, buik is niet gespannen of gezwollen dus overloopdiarree lijkt mij onwaarschijnlijk. Ik ben gestart met een biobim haverpapje in de ochtend en met proefhapjes. Ook hier gaf het CB aan om dit even af te wachten, mocht het niet beter worden dan adviseren ze om een kweek af te nemen. Ik heb nu zo'n 2 à 3 keer een luier getroffen met wat dikkere ontlasting. Hopelijk zet het door. Weet niet of het hetzelfde is, maar hier begon er opeens eentje te kuchen en gorgelen. Blijkt bij het ontdekken van de stem te horen...

2 dagen geleden

Reactie op Mamaleeuw2024

Hier net zo! Mega dunne poep bij nutrilon kunstvoeding. Echter lijkt mijn ...
Dank voor je reactie. Binnenkort starten we met de eerste hapjes, hopelijk gaat het dan beter 😊

2 dagen geleden

Hier ook altijd al hele dunne poep, elke keer de vraag of t in of naast de luier is beland 🫣 Wel maar 1 of 2 keer per dag. Wij geven Nutrilon. Hij heeft er verder geen last van, dus ik wacht het vaste voedsel af voor ik me zorgen ga maken. Al verschillende luiers geprobeerd, maar t blijft spannend elke keer, haha. Zorgen dat de luier niet vol plas zit helpt in elk geval hier vaak.

één dag geleden

Ook hier hebben we daar al ongeveer 2 weken last van en we geven Hero. Iedere luier maar weer hopen dat het niet aan alle kanten eruit is gelopen. Gister gingen er 3 rompers de was in 👌

één dag geleden

Hier ook extreem. 5/6 luiers per dag. Waterdun. Wel ook pijn erbij. Al vanaf een maand oud. Heb al van alles geprobeerd. Weet het ook niet meer

18 uur geleden

Hier ook van 1 maand tot 2 weken geleden hele dunne ontlasting. Nu met hapjes beginnen sinds 9 december (toen was ze 4maand) en nu stevigere ontlasting

18 uur geleden

Reactie op 1ekeermama

Hier ook van 1 maand tot 2 weken geleden hele dunne ontlasting. Nu met hapj ...
Ze krijgt vanaf de geboorte hero flesvoeding

18 uur geleden

Reactie op 1ekeermama

Hier ook van 1 maand tot 2 weken geleden hele dunne ontlasting. Nu met hapj ...
Hoeveel hapjes krijgt je kindje bij jou op een dag? En sinds wanneer merk je stevigere ontlasting

11 uur geleden

Reactie op MamaLaris

Hoeveel hapjes krijgt je kindje bij jou op een dag? En sinds wanneer merk j ...
2 oefenhapjes fruit sochtends en einde middag groente. Maar ze heeft tot nu toe nog geen een keer 'geoefend' alles gaat er zo in. Vaak 5 a 6 hapjes per keer. Stevigere ontlasting had ze vrij snel na 2 dagen hapjes was de 3e dag stevigere ontlasting

11 uur geleden

Reactie op 1ekeermama

2 oefenhapjes fruit sochtends en einde middag groente. Maar ze heeft tot nu ...
Na die 5 a 6 hapjes stop ik zelf. Ze lust wel meer

11 uur geleden

Reactie op 1ekeermama

2 oefenhapjes fruit sochtends en einde middag groente. Maar ze heeft tot nu ...
Bedoel je 5/6 lepeltjes of bedoel je 5/6 blokjes?

8 uur geleden

Reactie op MamaLaris

Bedoel je 5/6 lepeltjes of bedoel je 5/6 blokjes?
5/6 lepeltjes maar ik geef geen volle lepel in 1x. Maar bij elkaar ongeveer 5 a 6 lepeltjes.