3 Reacties

2 dagen geleden

Hier nog niet gelukkig! Vanuit mijn omgeving kreeg ik als tip om bij jeuk een havermoutbad aan te bieden. Havermout in een hydrofiel washandje en dan in het water. Je kan dan een melkachtige vloeistof uit het washandje in het badwater knijpen voor verlichting van de jeuk. En verkoelende zalf van dr. Leenarts en verkoelende schuim van Kidsner. Hopelijk valt het mee!! Enne als plekjes gaan ontsteken ff langs de huisarts, kan krentenbaard worden geloof ik

2 dagen geleden

Hoi! Zelf nog geen ervaring mee. Maar ik heb wel eens gehoord dat sommigen ook sudo crème gebruiken. Voor het indrogen en tegen de jeuk

gisteren

Hier hebben beide kindjes het 2/3 maanden geleden gehad net na elkaar. Onze dochter had er gelukkig bijna geen last van, onze zoon wel. Wij hebben in bad even beperkt de eerste 2/3 dagen zodat de plekjes sneller uitdrogen. Toen ook sudocreme op de plekjes gesmeerd zodat het sneller uitdroogt. Maar bij veel jeuk een beetje havermout in een afgeknipte panty in bad. Daarna de wondjes verzorgt met calendula zalf. Na een maand was er al bijna niks meer te zien van de plekjes!