Zijn er ook dames waarbij de weeen in de ochtend begonnen of middag… ik ben 40.1 en ik merk dat ik continu aan t wachten ben op een pijn signaal… zwanger van mijn 2e
Ze zeggen dat de meeste baby in de nacht/vroege ochtend worden geboren en bijna nooit overdag… ik zit ook bij elk pijntje gelijk rechtop, wordt gek van mezelf 😭🤣
Bij mijn eerste en tweede begonnen de weeën beide rond 10 uur/half 11 in de ochtend. Ene half 4 en andere half 6 geboren op diezelfde dag. Ik verwacht nu met de derde juist niet midden in de nacht, maar overdag weer de eerste weeën te krijgen.
Hier begon het afgelopen maandag middag op mijn werk. Na avond eten toch maar vk gebeld ivm bloedverlies en was pas 34w zwanger. Na controle doorgestuurd naar zh en ben daar net voor middernacht bevallen. Het ging allemaal heel snel! Maar we maken het beide goed gelukkig! 😊
Bij mijn dochter begon het indd ook savonds/snachts en is ze vroeg in de ochtend geboren. Ik merk dat ik er dan nu ook helemaal vanuit ga dat t dan savonds begint 😅.. Heb wel al een week dat het rommelt en dat is snachts en de ochtend, en dan trekt het weer weg.. zo irritant.