15 Reacties

vorig jaar

Ja hier heb ik ook veel gerommel in ochtend en middag maar helaas neemt het bij mij ook elke keer weer af

vorig jaar

Reactie op Fabienne2208

Ja hier heb ik ook veel gerommel in ochtend en middag maar helaas neemt het ...
Ja bij mij dus ook…. Al bijna 1 week lang

vorig jaar

Vanochtend vroeg (rond 5 uur) werd ik wakker van erge krampen. Duurde ongeveer 20 minuten, maar zette niet door helaas 😑. Vandaag 40 weken

vorig jaar

Bij mij begint het gerommel in de nacht en dan trekt het door tot einde ochtend. En dat was het dan weer 😅

vorig jaar

Ze zeggen dat de meeste baby in de nacht/vroege ochtend worden geboren en bijna nooit overdag… ik zit ook bij elk pijntje gelijk rechtop, wordt gek van mezelf 😭🤣

vorig jaar

Bij mijn tweede bevalling begonnen de weeën om 9.30u dus kan gewoon de hele dag door beginnen hoor 😊

vorig jaar

Bij mij begonnen ze half 9 in de ochtend

vorig jaar

Bij mijn eerste en tweede begonnen de weeën beide rond 10 uur/half 11 in de ochtend. Ene half 4 en andere half 6 geboren op diezelfde dag. Ik verwacht nu met de derde juist niet midden in de nacht, maar overdag weer de eerste weeën te krijgen.

vorig jaar

Bij mij begon het gister na mijn middag dutje rond 14.00 uur!

vorig jaar

Reactie op #Naomi001

Bij mij begon het gister na mijn middag dutje rond 14.00 uur!
En ben je nú bevallen?

vorig jaar

Hier begon het afgelopen maandag middag op mijn werk. Na avond eten toch maar vk gebeld ivm bloedverlies en was pas 34w zwanger. Na controle doorgestuurd naar zh en ben daar net voor middernacht bevallen. Het ging allemaal heel snel! Maar we maken het beide goed gelukkig! 😊

vorig jaar

Reactie op eLeMVeAa

Hier begon het afgelopen maandag middag op mijn werk. Na avond eten toch m ...
Wauw! Wat heftig, maar gefeliciteerd 🥳

vorig jaar

Bij mijn dochter begon het indd ook savonds/snachts en is ze vroeg in de ochtend geboren. Ik merk dat ik er dan nu ook helemaal vanuit ga dat t dan savonds begint 😅.. Heb wel al een week dat het rommelt en dat is snachts en de ochtend, en dan trekt het weer weg.. zo irritant.

vorig jaar

Hier begon het nadat mijn vliezen om 05:30 braken! Om 01:32 is ze geboren🩷

vorig jaar

Bij mij de weeën om kwart over 7 in de ochtend nadat mijn vliezen rond tien over 7 bij 37+1 spontaan zijn gebroken en 3 uurtjes later bevallen