37 Reacties
2 maanden geleden
Hier nu 6 weken zwanger! Dochtertje is van 1 augustus dus straks 1 jaar en 10/11 maanden verschil tussen hen in. Heel spannend. Vooral het gevoel dat in nu zooo geniet van mn meisje en ik bang ben dat de tweede daarvan ruimte in gaat nemen en ik dan van beide minder kan genieten 🥹…
2 maanden geleden
Reactie op hope04
Hier nu 6 weken zwanger! Dochtertje is van 1 augustus dus straks 1 jaar en ...
Jaa precies dit. Ik geniet nu ook zoveeel van mn zoontje, maar ben nu al echt benieuwd hoe het gaat zijn met een tweede erbij. Ook dat je je aandacht dan moet verdelen enzo. Spannend allemaal🥹
2 maanden geleden
Ja! Ben nu ruim 13 weken, mijn zoon en dit kindje schelen straks een jaar en 8 maanden. Zo veel zin om weer te cocoonen en met zo'n klein hummeltje te zijn🥰
Ik maak me eigenlijk totaal niet druk om het verdelen van aandacht e.d. Ik kom zelf uit een gezin met 4 kids en mijn man uit eentje met 5, en we hebben beide nooit iets gemist. Ik denk dat mijn zoon het vooral geweldig gaat vinden om straks een broertje/zusje te hebben waar hij qua leeftijd zo dichtbij zit.
2 maanden geleden
Ik ook 8 weekjes zwanger! Gister een goede eerste echo gehad dus het wordt nu steeds echter 🥰 Maar vind het inderdaad ook allemaal veel spannender dan bij de eerste!
Verschil is straks 1 jaar en 10 maanden ❤️
2 maanden geleden
Ik heb helaas een miskraam gehad! Maar willen het wel weer gelijk gaan proberen als het bloeden achter de rug is 🥺😌
2 maanden geleden
Ja hier bijna 34 weken zwanger en onze dochter is van augustus vorig jaar!
2 maanden geleden
Ik ben morgen 25 weken zwanger. Ze zullen net iets minder dan 1,5 jaar schelen. 😊
vorige maand
Ik ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben en me dochter is 15 maanden nooit gedacht dat ik voor de 2de keer mama zou mogen worden bij mijn dochter ben ik 15 jaar bezig geweest om zwanger te worden
4 weken geleden
Ik ben (vermoedelijk) 7 weken. En ons zoontje is van 3 aug. Is snap je helemaal! Maak me nu al druk over de leuke dingen die ik met hem doe zoals zwemmen dat dat dan niet gaat.