12 Reacties
vorig jaar
Ik denk dat het op dat termijn niet zo verstandig is om zo’n afstand nog alleen af te leggen. Wellicht inderdaad een online optie? Begrijp dat het heel vervelend voelt, maar als je daar alleen bent en er gebeurt toch iets, moet je ook nog alleen terug.
vorig jaar
Oh wat vervelend. Allereerst gecondoleerd! Ik snap heel goed dat je er bij wilt zijn, maar ik denk dat in je eentje 2 uur heen en terug best pittig is met 39,5 week en ook best riskant kan zijn. Is er een andere manier waarop je toch kan laten weten dat je betrokken bent? Een krans of bloemen sturen? En op een later moment gaan?
vorig jaar
Allereerst: gecondoleerd!
Ik denk dat je zelf al heel goed weet wat het beste is maar ik begrijp dat het heel dubbel voelt. Bedenk jezelf dat er niet 1 juiste manier is om te herdenken. Als het niet meer lukt om zijn uitvaart bij te wonen dan is dat niet omdat je niet verdrietig bent of hem niet mist. Zijn er andere manieren waarop je invulling zou willen geven aan hem herdenken? Bijvoorbeeld op de dag van de uitvaart een kaarsje branden. Een liedje luisteren wat hij mooi vond of iets doen/eten/drinken wat jullie samen deden?
Heel veel sterkte ❤️
vorig jaar
Gecondoleerd.. wat heftig. Is er iemand die met je mee kan gaan? Zo niet dan zou ik niet gaan. Ik ben met 37 weken nog naar een uitvaart gegaan (uur rijden) en daar kreeg ik al verbaasde en bezorgde blikken dat ik daar alleen was (ik kende daar ook niemand). Het was te doen hoor maar met 39,5 week spant het er wel om.
vorig jaar
Reactie op Supercheesy
Oh wat vervelend. Allereerst gecondoleerd! Ik snap heel goed dat je er bij ...
Dankjewel! Ja, ik voel ook steeds sterker dat het voor nu (helaas) echt te ver is om alleen te gaan.
Denk dat het mooi is om inderdaad iets te sturen en later bij zijn moeder langs te gaan