25 Reacties

vorig jaar

van asten?

vorig jaar

Ik weet niet waar je woont... Maar Van Asten in Tilburg vond ik echt een hele leuke winkel! Heel veel merken en een heel uitgebreide collectie! En ook echt als een leuke winkel ingericht... Maakt het shoppen toch wat leuker 🤭

vorig jaar

Reactie op melsdroom

van asten?
Ik vind van asten best weinig keus hebben.. op alle kinderwagens na dan maar die hebben we al haha 🙈

vorig jaar

Reactie op Loes199010

Ik weet niet waar je woont... Maar Van Asten in Tilburg vond ik echt een he ...
Haha zo zie je maar weer iedereen is verschillend 🙈 ik vond van asten juist heel ongezellig en echt niet leuk 🙈

vorig jaar

BabyPark Amersfoort! Is echt heel erg mooi geworden Maar of die vandaag open is?

vorig jaar

Babypark Barendrecht vind ik echt een hele fijne winkel!

vorig jaar

Ik vind Babypark Gouda leuk, daar heb je ook een mogelijkheid om een drankje en broodje of gebakje te nemen. En allemaal hoekjes met verschillende merken. En baby-en tiener in Capelle, daar heb je een koffiecorner waar je zelf een kop koffie of thee kunt pakken. Hebben ze weer hele andere dingen, maar ook wel kleiner.

vorig jaar

Prenatal Breda, Babypark Roosendaal

vorig jaar

Volgens mij is Babypark Wormerveer de grootste. Maar weet niet of ze open zijn op 2e Pinksterdag, want ze zijn ook altijd zondag gesloten vanwege geloof..

vorig jaar

Barendrecht is mooi en groot. Ik ben daar afgelopen week geslaagd met alle spullen die ik nog nodig had.

vorig jaar

Reactie op Winky1989

Volgens mij is Babypark Wormerveer de grootste. Maar weet niet of ze open z ...
De meeste zijn vandaag wel open alleen met aangepaste openingstijden 🤗

vorig jaar

Reactie op C.L

De meeste zijn vandaag wel open alleen met aangepaste openingstijden 🤗
Ahh lees het nu ja! Vanaf 13 uur tot 17 uur. Had ik niet verwacht haha

vorig jaar

Amersfoort is nieuw en gigantisch. Prachtige winkel, 3 grote verdiepingen en een restaurant.

vorig jaar

Amersfoort idd!

vorig jaar

Ik was vandaag in Babypark Gouda!! Echt megaaaaa groot en een hele leuke winkel!

vorig jaar

En CL waar ben je geweest?

vorig jaar

Wormerveer heeft een mooie babypark! Inclusief speelhoek & restaurant!

vorig jaar

Dankjewel allemaal voor de reacties 🤗 heb er heel veel aan gehad 🙈

vorig jaar

Reactie op 42babywens

We zijn uiteindelijk alsnog naar Kesteren gegaan. aangezien dat best dicht bij is en schoonvader last minute toch niet mee kon helaas … maar de planning is om deze week naar Amersfoort te rijden 🤗

vorig jaar

Reactie op 42babywens

Ook begin ik steeds meer last te krijgen van mijn lichaam, en kon echt niks meer toen we thuis kwamen deed echt alles zeer 😣 ben over 2 dagen 30 weken dus het aftellen kan beginnen🙈