7 Reacties

vorig jaar

Op de site van Maxi Cosi lees ik als je de Coral 360 aangeschaft hebt, dat deze alleen op de familyfix 360 kan. Als je de normale Coral hebt gekocht dan de FamilyFix3! Ik vind het zelf altijd handig om de site van het merk zelf erbij te pakken ivm meer informatie. Hopelijk helpt het een beetje! ❤️

vorig jaar

Hoi, Wij hebben ook de Coral 360 gekocht. We hebben onze vorige maxi cosi verkocht omdat ik ook graag iets ergonomischer wilde ivm snel rugklachten. Waarschijnlijk ga je het binnenste deel er het meest uit halen en je kindje daarin meenemen. Maar met bijv. boodschappen doen eerder in de gehele maxi cosi. Wij zijn daarom voor de Family Fix 360 gegaan. Zelfs voor de pro variant. Mijn man vond dat als we dan toch iets ergonomischer kochten, we het dan gelijk zo goed mogelijk moeten doen voor mijn lijf 🙈 die kan je naar je toe draaien en nog uitschuiven. Ik vind zelf, zeker als ze zwaarder worden, dat de draai die je maakt als je je kindje in de auto zet echt funest kan zijn voor je lijf als je niet zo sterk bent in o.a. je rug. Zoals ik dus 🙈 dus ik zou voor de draaibare variant gaan 😊

vorig jaar

Reactie op ChantalH97

Op de site van Maxi Cosi lees ik als je de Coral 360 aangeschaft hebt, dat ...
Dit klopt/ is mij ook verteld . Als je de 360 coral hebt, kan die alleen op de 360 family base (normaal en pro). Heb je een gewone coral, dan past deze alleen op de niet draaibare variant van de base. Ik ben zelf uiteindelijk niet voor de pro gegaan.

vorig jaar

Gaat het bij de pro niet vooral erom dat deze uitschuift naar buiten toe? Handig als ze klein zijn en niet lopen maar als ze eenmaal zelf in de stoel kunnen klimmen kunnen ze dat niet meer zelf lijkt me omdat het stoeltje dan ervoor ‘hangt’ als het ware. De gewone familyfix 360 (wij hebben de Pebble 360 nieuw gekocht) draait alleen en die pro schuift ook nog uit als het goed is. Dit is baby #4 en uit ervaring lijkt het me dus mega onhandig als ze de maxi cosi uit zijn en dan niet zelf hun vervolgstoel in kunnen klimmen 😉 (Oja en ervaren rug/bekkenpatient hier haha)

vorig jaar

Wij hebben de Coral 360 met de 360 base. Wat een fijn ding! Sterker nog, we hebben een tweede base gekocht voor de andere auto, voor nog meer gemak. Nu zit onze dochter in de Pearl 360 en gaat ons zoontje straks weer in de Coral. Echt een ideale uitkomst, draait super fijn, klikt het nestje er zo in. Zou niet meer anders willen!

vorig jaar

Reactie op Jlll4

Gaat het bij de pro niet vooral erom dat deze uitschuift naar buiten toe? H ...
Je hebt de mogelijkheid om hem uit te schuiven, maar het hoeft niet :)

vorig jaar

Wij hebben de coral en wel de 360 base gekozen, omdat je niet altijd alleen het inzet zitje eruit haalt. En de base gebruik je ook bij de volgende maten autostoelen.,