24 Reacties

3 maanden geleden

Ik heb vandaag de Qute Q-Breeze ontvangen. Natuurlijk nog niet gebruikt maar ben erg blij met hoe die in elkaar te zetten is, eruit ziet en de bijgeleverde reistas😍

3 maanden geleden

Ik heb er een via marktplaats gehaald. Merk van tevoren even op bol.com gegoogled en daar de reviews gelezen. Heb dat als graatmeter aangehouden. De nieuweren zijn wel echt mooi, maar vond het ook een beetje zonde omdat je niet weet hoe lang je het gaat gebruiken. Meeste prijzen op marktplaats tussen 40-60 euro.

3 maanden geleden

Reactie op Ellie87

Ik heb er een via marktplaats gehaald. Merk van tevoren even op bol.com geg ...
Oh en het is er een van Bannini geworden, die had goede reviews. Heb m net vandaag helemaal gewassen en hij is goed uit de wasmachine gekomen, dus ben nu al tevreden genoeg haha!

3 maanden geleden

Kan jullie co-sleeper ook op een hoge stand? Wij hebben een boxspring bed en het matras komt al op 71cm hoogte. Ivm een keizersnede ben ik op zoek naar een co-sleeper, maar ben bang dat het te laag is en ik er dan nog niets aan heb. Tips?

3 maanden geleden

Wij hebben er 1 van petit Amélie kan meerdere standen kwa hoogte. Wij hebben een mega hoog bed en deze kwam als enige aardig in de buurt haha. Je hebt ze ook wel van andere merken die er exact op lijken. Gewoon van hout hebben er zelf wieltjes onder gedaan.

3 maanden geleden

Reactie op Cheyenne96

Ik heb vandaag de Qute Q-Breeze ontvangen. Natuurlijk nog niet gebruikt maa ...
Wij hebben deze ook! Toevallig ook vandaag opgezet. Ik heb hem alleen in beige met zwart frame. Tot nu toe blij mee, hij ziet er mooi uit en voelt stevig

2 maanden geleden

Wij hebben deze gehaald! Nu in de korting zie ik. Was erg makkelijk met in elkaar zetten, en je kan hem makkelijk meenemen op vakantie als camping bedje. Zit ook een hoes bij om hem mee te nemen.

2 maanden geleden

Ik kon een co-sleeper lenen van mijn zus. Het is een wit houten van Petit Amelie . Mooi stevig bedje

2 maanden geleden

Wij hebben de Maxi cosi iora air. Vonden het fijn dat hij helemaal van gaas was ivm luchtdoorlatendheid & de warmte. En hij kan hoog & evt in refluxstand. Ook zit er een bak onder waar ik even een verschoonkussen en wat spulletjes inleg zodat ik alles op onze kamer kan dien.

2 maanden geleden

Wij hebben de snuzepod 3 deze hadden wij voor onze nu 14 mnd oude dochter gekocht en beviel super goed. Omdat wij vrij klein wonen is voor ons die grotere geen optie. Maar is ook niet echt nodig want maddy paste er nog prima in toen wij eraan toe waren om haar ledikantje in gebruik te gaan nemen. En nu mag nr 2 erin

2 maanden geleden

Reactie op paardbloem

Wij hebben de Maxi cosi iora air. Vonden het fijn dat hij helemaal van gaas ...
Wij hebben dezelfde, echt ideaal voor alle situaties.

2 maanden geleden

Wij hebben de snuzpod 4, vond deze er heel degelijk uit zien en aanvoelen en vond t fijn dat ie een beetje kan schommelen en op reflux stand kan. Er zit ook een bak onder voor doeken etc en je kunt het wiegje er super makkelijk aftillen, leek mij handig als ik bijv een keer lekker wil douchen of gewoon het wiegje ergens anders wil hebben staan. Maar first time mommy (to be 🤰🏼 ) hier dus geen echte ervaring nog!

2 maanden geleden

Reactie op hannah2010

Wij hebben de snuzpod 4, vond deze er heel degelijk uit zien en aanvoelen e ...
Oh heb hem toevallig ook gekocht! Bij de eerste een houten wiegje, dat was niks haha. Heb je de snuzpod ook vastgemaakt aan het bed? En heb je ook zo een afstandje tussen bed en snuzpod? Het hout van het bed en de snuzpod komen tegen elkaar, maar is wel een “gat” tussen mn matras en snuzpod.

2 maanden geleden

Reactie op Suzzzy

Kan jullie co-sleeper ook op een hoge stand? Wij hebben een boxspring bed e ...
Ons bed is ook heel hoog (75cm) daarom hebben wij de Quax gekozen :)

2 maanden geleden

Oh heb hem toevallig ook gekocht! Bij de eerste een houten wiegje, dat was ...
Oh ik heb m nog niet opgezet, gaan we vandaag (hopelijk!) doen, dan zal ik het je laten weten!

2 maanden geleden

Reactie op hannah2010

Oh ik heb m nog niet opgezet, gaan we vandaag (hopelijk!) doen, dan zal ik ...
Ben wel benieuwd ☺️

2 maanden geleden

Oh heb hem toevallig ook gekocht! Bij de eerste een houten wiegje, dat was ...
Hij staat, duurde even wat langer haha maar bij ons zit er geen gat tussen, komt bij jullie het wiegje tegen je bedframe? Wij hebben een best laag frame, misschien komt het daardoor? Ik heb wel dat het matrasje bol trekt door de matrasbeschermer + molton + hoeslaken.. heb jij dat ook?

2 maanden geleden

Reactie op hannah2010

Hij staat, duurde even wat langer haha maar bij ons zit er geen gat tussen, ...
Ja wiegje hebben we nu vastgemaakt aan bedframe, maar dan kan je het dus niet schommelen haha dus dan maken we het straks misschien weer los. Ja matrasje staat ook bol en we hebben alleen hoeslaken! Vond dat wel minder voor zo een dure co sleeper. Ik kreeg het wel minder bol door echt overdreven te drukken in de hoeken en de zijkanten maarja

2 maanden geleden

Ja wiegje hebben we nu vastgemaakt aan bedframe, maar dan kan je het dus ni ...
Haha ja wij hebben m ook om die reden niet vastgezet idd, vond dat schommelen juist zo handig. Ik wacht wel even af wat de kraamzorg zegt over het matrasje, anders koop ik misschien een hoeslakentje van snuzpod zelf.. maar vond het idd ook wel jammer voor zo’n duur ding! Maar verder voelt ie wel heel fijn en stevig dus daar wel heel blij mee :)

2 maanden geleden

Reactie op hannah2010

Haha ja wij hebben m ook om die reden niet vastgezet idd, vond dat schommel ...
Oh wist niet eens dat ze zelf hoeslakens hadden. Die van Babypark wees gewoon eigen merk aan haha. Zolang ze er lekker in slapen is het prima. Merk wel dat die heel makkelijk glijd over het laminaat als die niet vastzit. Bij jullie ook?