Wij gebruiken al sinds de geboorte het Philips Avent flesje. Sinds twee weken wordt ze heel opstandig tijdens het drinken, toen op aanraden van het kdv een grotere speen erop gezet. Dit lijkt wel wat te helpen, maar elke keer na 5 minuten/ ongeveer 50ml begint ze helemaal te overstrekken en te huilen.. Het lijkt alsof ze dan krampjes krijgt want als we haar neerleggen en met haar beentjes gaan fietsen is het huilen over.. Iemand hier ervaring mee/ tips?
Ze krijgt alleen afgekolfde melk.
Klinkt echt alsof de speen toch te groot is. 50ml in 5 min is ook best rap.
Dr brown werkte hier bij onze oudste goed tegen krampjes. Maar wel als het komt omdat ze veel lucht binnen krijgen. Als je kindje krampjes krijgt door te snel drinken, gaat een andere fles dat niet oplossen, tenzij daar toevallig een speen op zit die beter aansluit bij de snelheid die je kindje nodig heeft
Ik ben van dr brown (door lekken) naar difrax gegaan, maar merk nu weer dat ze meer scheetjes laat en meer lucht binnenkrijgt. Ik ga toch maar weer naar dr brown (verder altijd tevreden over geweest alleen dat de flessen lekken)
Ik ben van dr brown (door lekken) naar difrax gegaan, maar merk nu weer dat ...
Dit hadden wij ook, terwijl een paar jaar geleden nooit last van gehad, we hebben een nieuwe fles van dr brown gekocht en het middelste ventiel niet uitgekookt alleen in warm water en nu lekt het niet meer!
50ml in 5 minuten is echt heel snel. Niet zo gek dat ze daar kramp van krijgt. Kun je het gaatje iets groter prikken van de vorige speen of een andere fles proberen?
Therapeutisch voeden/ voeden op de zij. Eerder de fles aan bieden nog voor de grote honger.
Sorry ze drink helemaal niet 50 ml in 5 minuten.. blijkbaar komt het bij de Philips flessen heel nauw waar het luchtventiel zit als je het rubber eruit haalt en er terug inzet. Nu dat op de juiste plek zit, geen problemen meer! 😇
Rubber goed doet? Hoe doe je die goed 🙈 zit die van mij altijd fout...
Er zit een kleine inkeping in het witte randje, daar moet het luchtventiel gelijk mee zitten, anders werkt het niet naar behoren. Wij hebben weer een blije baby!