16 Reacties

één maand geleden

Wij gebruiken dr brown flessen (met ventiel) sindsdien minimale last van krampjes. Ik geef ook afgekolfde melk en live BV.

één maand geleden

Begonnen met difrax, nu dr brown smal met ventiel en prematuur speen, ik merk wel een verschil, mijn zoontje heeft hele erge krampjes gehad

één maand geleden

Hoe lang doet ze over een fles als ik vragen mag?

één maand geleden

Klinkt echt alsof de speen toch te groot is. 50ml in 5 min is ook best rap. Dr brown werkte hier bij onze oudste goed tegen krampjes. Maar wel als het komt omdat ze veel lucht binnen krijgen. Als je kindje krampjes krijgt door te snel drinken, gaat een andere fles dat niet oplossen, tenzij daar toevallig een speen op zit die beter aansluit bij de snelheid die je kindje nodig heeft

één maand geleden

Ik ben van dr brown (door lekken) naar difrax gegaan, maar merk nu weer dat ze meer scheetjes laat en meer lucht binnenkrijgt. Ik ga toch maar weer naar dr brown (verder altijd tevreden over geweest alleen dat de flessen lekken)

één maand geleden

Reactie op Momof2cats

Ik ben van dr brown (door lekken) naar difrax gegaan, maar merk nu weer dat ...
Al eens geprobeerd om de dop minder vast te draaien? Klinkt tegenstrijdig, maar kan misschien helpen..

één maand geleden

Reactie op Momof2cats

Als de fles lekt zit ie te vol

één maand geleden

Reactie op Siobhaini

Als de fles lekt zit ie te vol
Er zat maar 90ml in destijds nog en dit was nog lang niet vol vandaar

één maand geleden

Reactie op Momof2cats

Er zat maar 90ml in destijds nog en dit was nog lang niet vol vandaar
Oh huh, das wel gek. Bij ons lekt ie alleen als ie te vol is. En dan toch eigenwijs doen want te lui om andere te pakken 😂

één maand geleden

Reactie op Momof2cats

Dit hadden wij ook, terwijl een paar jaar geleden nooit last van gehad, we hebben een nieuwe fles van dr brown gekocht en het middelste ventiel niet uitgekookt alleen in warm water en nu lekt het niet meer!

één maand geleden

Wij hadden hetzelfde met onze dochter en gebruiken nu de MAM fles! En wil niet meer anders! Ik zou deze zeker aanraden :)

één maand geleden

50ml in 5 minuten is echt heel snel. Niet zo gek dat ze daar kramp van krijgt. Kun je het gaatje iets groter prikken van de vorige speen of een andere fles proberen? Therapeutisch voeden/ voeden op de zij. Eerder de fles aan bieden nog voor de grote honger.

één maand geleden

Sorry ze drink helemaal niet 50 ml in 5 minuten.. blijkbaar komt het bij de Philips flessen heel nauw waar het luchtventiel zit als je het rubber eruit haalt en er terug inzet. Nu dat op de juiste plek zit, geen problemen meer! 😇

één maand geleden

Reactie op DK38

Sorry ze drink helemaal niet 50 ml in 5 minuten.. blijkbaar komt het bij de ...
Rubber goed doet? Hoe doe je die goed 🙈 zit die van mij altijd fout...

21 uur geleden

Reactie op Floor1234

Rubber goed doet? Hoe doe je die goed 🙈 zit die van mij altijd fout...
Er zit een kleine inkeping in het witte randje, daar moet het luchtventiel gelijk mee zitten, anders werkt het niet naar behoren. Wij hebben weer een blije baby!

21 uur geleden

Reactie op DK38

Er zit een kleine inkeping in het witte randje, daar moet het luchtventiel ...
Als je hem aandraait verschuift dat vanzelf...