22 Reacties

8 dagen geleden

Wij hebben geen ervaringen met huismerk van de kruitvat maar wij gebruiken al vanaf week 5 nanny care geitenmelk en dat bevalt echt super goed

8 dagen geleden

Pure Goat. Echt de beste

8 dagen geleden

Kendamil

8 dagen geleden

Hi! Ja, ons zoontje doet het er perfect op! Als je vragen hebt, vraag maar raak!

8 dagen geleden

Wij gebruiken Kabrita

8 dagen geleden

Babybio caprea

8 dagen geleden

Reactie op Daniek Vossebeld

Hi! Ja, ons zoontje doet het er perfect op! Als je vragen hebt, vraag maar ...
Hi heeft hij last van kraampjes en hoe lang zit hij vol na n fles

8 dagen geleden

Reactie op nienke1995!!

Wij gebruiken Kabrita
Hi ik las dat deze en pure Goat waterig zouden zijn klopt dit ik vraag me dan wel af hoe lang ze dan verzadigd zijn na n flesje

8 dagen geleden

Het is inderdaadd dunner maar ze raken wel verzadigd je kan altijd een schepje meer geven dan je miss nu gewend bent. Op een gegeven moment merk je wat je kindje nodig heeft. nutrillon gaf mijn kind extra veel krampjes en een droge huid

8 dagen geleden

Reactie op boo2

Hi ik las dat deze en pure Goat waterig zouden zijn klopt dit ik vraag me d ...
Je zou dan een kleinere speen op de fles kunnen doen en echt letten op therapeutisch voeden en ong 20’minuten over de fles laten doen. Zo komt het verzadigingsgevoel goed binnen. Dunnere voeding zegt niks over de voedingswaarde

8 dagen geleden

Reactie op boo2

Hi heeft hij last van kraampjes en hoe lang zit hij vol na n fles
Jace heeft echt nog minimaal krampjes. Heeeel af en toe sporadisch een keer. Jace z’n ontlasting ging ook slecht op gewone voeding, soms 1 keer per week, en dat is nu ook weer iedere dag. Zitten nu al 8 weken op geitenvoeding van Kruidvat. Hij is een blije, lachende baby, die gerust van 22.00 u tot 8.00 u doorslaapt op een flesje van 150ml. Ook overdag 4 uur ertussen vaak, maar dat ligt er ook aan hoe actief ie dan is geweest.

8 dagen geleden

Bedankt voor de tip het is allemaal nieuw voor mij omdat ik altijd bv heb gegeven

8 dagen geleden

Reactie op boo2

Bedankt voor de tip het is allemaal nieuw voor mij omdat ik altijd bv heb g ...
Aha! Ja ik heb m’n zoontje met deze voeding ook half op bv, half op deze gehad en dat ging ook goed!

8 dagen geleden

Reactie op Daniek Vossebeld

Jace heeft echt nog minimaal krampjes. Heeeel af en toe sporadisch een keer ...
Goed om te horen dan durf ik het toch nog even te proberen ik had het al in huis gehaald maar nog niet gegeven omdat ik fles voor erbij geef als ik merk dat mijn bv niet genoeg is ik had hiervoor hipp na dat ik die van Kruidvat heb gehaald las ik pas erover op de forum en internet dat er verschillende meningen over zijn maar dat zou met allemaal zo zijn lijkt mij

7 dagen geleden

Zoontje vind de Kruidvat eigen merk zo veel lekkerder dan HIPP sta echt versteld 🤭

7 dagen geleden

Wij gebruiken ook Kruidvat geit! Ons dochtertje is nu 19 weken en gaat er prima op. Heeft weinig last van kraampjes gehad. Alleen de overgang van borstvoeding naar geit wat last gehad.

7 dagen geleden

Pure Goat Company. Kost wat, maar absoluut de prijs waard. Palmolie- en sojavrij

7 dagen geleden

Reactie op Graciousmommy

Pure Goat Company. Kost wat, maar absoluut de prijs waard. Palmolie- en soj ...
We geven nu 5x 150ml. Ons meisje is bijna 17 weken, en niet snel verzadigd ;)

6 dagen geleden

Reactie op nienke1995!!

Wij gebruiken Kabrita
Hier hoor ik ook zeer positieve geluiden over!

6 dagen geleden

Reactie op krim

Pure Goat. Echt de beste
Waarom de beste? Oprecht benieuwd, want ik ben ook nog een beetje zoekende. Kabrita bevalt verder goed hoor.