8 Reacties

2 dagen geleden

Vulpes goods heb ik en nog steeds even fijn

2 dagen geleden

Elvie stride en ik ben superfan! Heb onregelmatig werk en hij is zo stil maar toch krachtig en handsfree en makkelijk in gebruik!! Al het geld waard. Wel even opletten dat je hem juist op je borsten zet.

2 dagen geleden

Een handkolf van medela. Ik heb ook een elektrische van medela, maar met de hand haal ik met 20 min er meer uit dan met de elektrische. Valt dit niet onder garantie? Je kan altijd contact opnemen net het merk? Als je twijfelt over een kolf is een kolfconsulent misschien een idee?

2 dagen geleden

Medela handsfree erg tevreden over! 😃

2 dagen geleden

Ik heb de Youha the Ins nu ruim een jaar gebruikt waarvan 9 fulltime gekolfd. Ze hebben zelfs 2 jaar in de kast gelegen maar deze werken nog echt super.

2 dagen geleden

Je tepels kunnen ook veranderen, dus je zou ze opnieuw kunnen opmeten want misschien passen Je schilden niet meer goed

2 dagen geleden

Het kan zijn dat er onderdelen vervangen moeten worden. Dat is vrij normaal geloof ik. Ik zou dat en de garantie eerst even checken. Zonde om een nieuwe te kopen als het niet hoeft. Als je toch een nieuwe wil raad ik een kolfconsult aan. Het is namelijk heel persoonlijk is mijn ervaring.

2 dagen geleden

Ik heb medela maxi swing en nu een handsfree gekocht (evite). Ik vind echt handsfree toch wel fijn, maar ook de medela deed het prima.