38 Reacties

2 jaar geleden

Ik had best een hele lijst🙈🤣 Ayla Phoebe Romée Vayénn(a) Ayleen Saedy Saidy Jaeda Dayénn(a) Delilah Danée Luna Loïs Chloë Aimée Maeve Phileine Kyara Cato Rowenna Noémie Loraine Lorén Lexy Leyla Jaleesa Jaeleesa Kaya Mila

2 jaar geleden

Wij hadden Gabriëlla en Nora, maar het werd geen meisje dit keer.

2 jaar geleden

Loïs, Elin, Yinthe en Bowie stonden op ons lijstje voor een meisje! Maar het werd een jongetje, dus het is uiteraard geen meisjesnaam geworden ☺️

2 jaar geleden

Reactie op DJNV

Ik had best een hele lijst🙈🤣 Ayla Phoebe Romée Vayénn(a) Ayleen Saedy Sa ...
Die bovenste vind ik het leukst! 🤪

2 jaar geleden

Reactie op mama van Ayla 💕

Die bovenste vind ik het leukst! 🤪
Hahaha dat snap ik wel, die stond voor mij ook hele lange tijd op 1. Maar m'n vriend vond deze naam helemaal niks🙈. Onze smaken liggen ook wel mijlenver uit elkaar wat dat betreft haha. Uiteindelijk is mijn nummer 2 onze nummer 1 naam geworden🥰🩷. Maar die staat er nu dus niet meer tussen🤭😆.

2 jaar geleden

Odette vond ik geweldig maar helaas, man vindt het niks. En Berber vind ik ook heel leuk! Of Suze. Allemaal afgevallen :)

2 jaar geleden

Ik had ook een lijstje en we hebben eindelijk de knoop doorgehakt. Deze waren opties: Nora Noa Eloïse Selina Sélène Celina Noé Serena

2 jaar geleden

Dit zijn een aantal namen die we hebben besproken, maar niet zijn geworden (we zouden hier wel een tweede naam bij doen): Loví Nóvy Norélie Sophia Noré Myla Louén

2 jaar geleden

Wij hadden Lucy, Rachel, Hayley of Jordan ook nog op ons lijstje staan

2 jaar geleden

Ava, Philou, Saar, Nyne, Suze, Vere

2 jaar geleden

We hadden de naam al heeel lang maar toch back up lijstje gemaakt: Mik Nara Liya Kaat Cato Lea Saar Lou Bobbie June/Juna Yula Sora Willow

2 jaar geleden

Lauren Julia

2 jaar geleden

Noé Jet Noor Tess Succes! Wij hebben ook nog steeds geen naam 😇

2 jaar geleden

Sophie Fenna Isabel Noor June Roos

2 jaar geleden

Lauren (nog steeds mijn nummer één maar helaas) Novi Noa Lune Izzy

2 jaar geleden

Eloïse en Eleanor

2 jaar geleden

Senna, Sterre, Elodie

2 jaar geleden

Loena/luna

2 jaar geleden

Maud, Isabel, Saar

2 jaar geleden

Als hier een meisje had gekomen had ze Hanne geheten. Een naam die al meer dan 15 jaar op mijn lijstje staat maar ik ben straks gezegend met 2 jongens 😊