6 Reacties

vorig jaar

Ja, ik heb een verduisterende pliss茅 en verduisterende overgordijnen (van de Action 馃槣) . Was van de zomer ook erg fijn want het houdt ook veel warmte tegen!

vorig jaar

Wij hebben ge茂nvesteerd in een rolluik, super verduisterend en in de zomer goed warmtewerend! Echt het geld waard馃槄

vorig jaar

Ik heb vitrage en overgordijnen die niet verduisterend genoeg bleken te zijn dus ik heb gewoon een extra verduisterend rolgordijntje in het cremewit van 123jaloezie.nl op maat besteld. Daardoor pikkedonker met de gordijnen er nog overheen. In jouw geval zal ik gewoon verduisterend overgordijn extra hangen. 馃憣馃徏

vorig jaar

Reactie op Pluk1234

Ja, ik heb een verduisterende pliss茅 en verduisterende overgordijnen (van d ...
Wij ook pliss茅 van Veneta, maar ik stoor me toch aan de randjes, daar komt toch nog licht doorheen. Daarnaast vind ik ze t茅 isolerend, er komt geen frisse lucht van buiten doorheen (ik slaap altijd met een raam open). In mijn vorige huis had ik verduisterende gordijnen en daar voelde ik wel altijd de frisse lucht door!

vorig jaar

Reactie op Sasdea

Wij ook pliss茅 van Veneta, maar ik stoor me toch aan de randjes, daar komt ...
Ja dat heb ik ook (pliss茅 van Kwantum) maar ik moet hem altijd een stukje open laten, anders word ik 's ochtends niet wakker als het niet goed licht wordt. En idd frisse lucht is erg fijn 's nachts. Hier dus nog geen last van, maar snap je punt wel.

vorig jaar

Wij hebben verduisterende gordijnen van de IKEA gehaald. Donker groene. Komt geen enkel licht doorheen