10 Reacties

één dag geleden

Onze dochter slaapt in een love to dream swaddle up slaapzak, hiermee ligt ze soort van ingebakerd maar wel met haar handjes omhoog

één dag geleden

Wij hebben gewoon Hema slaapzakken nog van onze eerste. Je hebt dikke en dunnen en de mouwen kunnen eraf mocht het te warm zijn. Goede prijs kwaliteit verhouding en doen wat ze moeten doen😉

één dag geleden

4 seizoenen van Puckababy. Mijn dochter heeft ze aangehad van 6 maanden tot 2 jaar en 10 maanden. Heb ze tweedehands gekocht via Vinted en ga ze straks ook weer gebruiken bij onze tweede. Heb nooit een andere slaapzak hoeven aan te schaffen en zijn echt elke cent waard! 😊

20 uur geleden

Little Dutch, die zijn zo lekker zacht ❤️

17 uur geleden

Mijn zoontje slaapt heerlijk in HEMA slaapzakken

17 uur geleden

Wij hebben nu de Hema slaapzakken. Voor als ie wat ouder is hebben we de Puckababy 4 seizoenen, maar daar past ie voorlopig nog niet in. 😜

17 uur geleden

Bemini, die kun je onderaan openmaken over de hele breedte zodat je de luier kunt verschonen zonder dat de slaapzak uit of half uit moet. Voor als ze wat ouder zijn hebben wij HEMA, vind die prima qua temperaturen en tog, maar die hebben niet dat systeem met de rits.

17 uur geleden

Ik ben al heel lang op zoek naar een pyjama met voetjes en handschoentjes, onze zoon heeft ook graag zijn handen boven de deken maar die voelen soms zo ijskoud aan. Mag ik vragen waar jij die pyjama vandaan hebt?

8 uur geleden

Reactie op xMara

Ik ben al heel lang op zoek naar een pyjama met voetjes en handschoentjes, ...
Ik heb die eens gekocht bij de Primark. Was een setje van drie pyjama’s!

7 uur geleden

Hema of prenatal. Die van prenatal hebben een mooie pasvorm bij de hals (niet te breed!)