9 Reacties

vorig jaar

Wij hebben deze ook! Ik vind soms dat hij heel snel leeg is, maar soms ook niet? En soms warmt hij snel op, soms heel langzaam. Apparaatje met attitude 😂!

vorig jaar

Reactie op DvdLV

Wij hebben deze ook! Ik vind soms dat hij heel snel leeg is, maar soms ook ...
Ja precies mee eens! En hij is dan ook ineens leeg, geen waarschuwing of niks. Laatst gaf die 00 aan maar kon nergens die code vinden ?

vorig jaar

Reactie op DvdLV

Wij hebben deze ook! Ik vind soms dat hij heel snel leeg is, maar soms ook ...
Deze ervaring heb ik ook! Dacht dat het aan mij lag

vorig jaar

Reactie op Claudiaa1

Ja precies mee eens! En hij is dan ook ineens leeg, geen waarschuwing of ni ...
Volgensmij is dat het percentage dat hij vol/leeg is! Wij gebruiken hem eigenlijk voor elke voeding, maar laden hem standaard elke dag op.

vorig jaar

Ik heb niet de pro maar de normale variant. Ben er heel tevreden mee! Doet precies wat ie moet dorn, maar na 4 flesjes moet je ‘m wel weer opladen https://www.bol.com/nl/nl/p/luvion-draagbare-flessenwarmer-voor-onderweg-en-thuis-geschikt-voor-o-a-dr-brown-philips-avent-difrax-medela-alvar-nuk-mam-en-huismerk-kruidvat-en-etos-babyflessen/9300000159160606/

vorig jaar

Reactie op DvdLV

Volgensmij is dat het percentage dat hij vol/leeg is! Wij gebruiken hem eig ...
Ah wij gebruiken hem alleen onderweg. Maar kan je op een knop drukken omdat percentage te zien?

vorig jaar

Wij hebben m van my bambini en echt een top ding, verwarmd snel en gaat zeker 4 a 6 flessen mee voordat die opgeladen moet worden. Wij hebben hem al een jaar intensief in gebruik gehad en doet het nog steeds

vorig jaar

Reactie op Claudiaa1

Ah wij gebruiken hem alleen onderweg. Maar kan je op een knop drukken omdat ...
Die laat ‘ie bij ons automatisch zien als we hem aanzetten (niet altijd, vaak wanneer die leeg begint te lopen). Dan zien we eerst 100/80/60/40 (lager komt hij niet) en vervolgens als we nog een keer op de knop drukken kunnen we de graden kiezen!

vorig jaar

Reactie op DvdLV

Die laat ‘ie bij ons automatisch zien als we hem aanzetten (niet altijd, va ...
Ah helder! Gek ding maar wel fijn idd als die het goed doet.