12 Reacties

5 dagen geleden

Bergzalf van dr leenarts al geprobeerd?

5 dagen geleden

Reactie op Shine32

Die is top maar mag pas na 6 mnd . Is best agressief spul

5 dagen geleden

Reactie op Hi_10

Die is top maar mag pas na 6 mnd . Is best agressief spul
Zie inderdaad staan dat het sowieso onder de 6 maanden afgeraden wordt om het berg proberen te verwijderen

5 dagen geleden

Reactie op Shine32

Heb ik ook gebruikt! Ik wist niet dat het pas na 6 maanden mocht..

5 dagen geleden

Ik weet niet hoe erg het is bij je zoontje, maar mijn zoontje had het een klein beetje. Nadat hij al even had gebadderd heb ik het met neutral baby shampoo zachtjes gewassen en vervolgens met een borstelt al roterend zijn hoofdje te masseren. Het kwam toen heel makkelijk los en nu geen last meer van

5 dagen geleden

Reactie op Noortje123899

Heb ik ook gebruikt! Ik wist niet dat het pas na 6 maanden mocht..
Oh haha maar dat ging goed ? 😆

5 dagen geleden

Hier ook last van gehad maar naar 1 x bergzalf van dr leenarts en weg. Mijn baby was toen 17 weken. Echt top spul en verder geen reactie of last van iets

5 dagen geleden

Ik doe altijd een flinke dot vaseline erop en laat dat een paar uurtjes intrekken, dan met een luizen kammetje los borstelen.

5 dagen geleden

Weleda shampoo! Bij ons werkte dat top (had wel hele milde berg, maar die shampoo is dus ook speciaal voor berg).

5 dagen geleden

Ik had olie van Loveli, even flinke hoeveelheid op z’n hoofdje, min of 5 laten intrekken en daarna kon ik het met een zachte borstel en een kammetje eraf borstelen/kammen.

5 dagen geleden

Kokosolie erop en paar uur laten intrekken, uitkammen en daarna in badje wassen met shampoo! Bij ons zoontje gelijk helemaal weg. En ruikt ook nog eens aangenaam in de haren