19 Reacties

vorig jaar

Ik volg even mee!

vorig jaar

Wij hebben er een die alleen is gebruikt op de badkamer soms. Zodat ik even kon aankleden of douchen of wat dan ook. En maar voor korte tijd. De box en Tripp Trapp newborn set hebben wij echt heeeeel veel gebruikt. Die 2 waren echt onmisbaar. De wipstoel tja is oké maar echt nauwelijks gebruikt…

vorig jaar

Wij hebben ook een box en een babynestje en een tripp trapp newborn ding dus vond het zelf niet nodig maar hebben er een gekregen 😅 dus ga wel zien hoeveel het gebruikt gaat worden..

vorig jaar

Ik heb alleen nog een box in huis, dacht kan later wel een stoel kopen en als het handig lijkt een wippertje. Eveneens met draagdoek/zak, eerst kijken wat handig is.

vorig jaar

Hier veel gebruikt bij de 1e. In de badkamer zodat ik rustig me kon opmaken of douchen, mee naar opa/oma omdat we een hele platte lichtgewicht hebben, op de bank voor straks de oefenhapjes, maar ook om gewoon even in te leggen zodat je even je handen vrij hebt. Ik vond m ideaal. Ik heb geen trip trap stoel/newbornset oid dus geen idee of dat veel uitmaakt. Ik kan me alleen indenken dat je een wipstoel makkelijker meeneemt naar bijvoorbeeld familie oid.

vorig jaar

Wij hebben een baby björn wipstoel gekocht (via MP) bij de tweede. Wij hebben m veel gebruikt en vond het ook handig om m mee te nemen als ik op bezoek ging. Baby kon op een gegeven moment zelfstandig wippen en vond het fantastisch. Ik vind het geen must maar wij hadden er zeker plezier van.

vorig jaar

Mijn eerste zoon vond het verschrikkelijk om in een wipstoel te zitten. Dus hebben we die 1x gebruikt. Ik ga het bij de 2e gebruiken en kijken wat hij ervan vindt. Denk dat het een beetje afhangt van je kindje😅 lastig

vorig jaar

Ik zweer bij de wipstoel van baby bjorn. Prijzig maar kan je 2e hands via marktplaats plukken en evntueel een nieuwe hoes bij kopen. Deze kan je helemaal plat opvouwen en is dus handig om mee te nemen naar elke kamer in huis. Zo kon ik lekker met handen vrij douchen, koken etc. Veel vrienden van mij hebben dezelfde en zijn echt superblij met de wipper, net als ik!

vorig jaar

Thanks voor alle reacties! Ik ga het denk gewoon even aankijken hoe het gaat en als ik m mis dan kan het altijd nog gekocht of gemarktplaatst worden. 🙃

vorig jaar

Reactie op em1235

Thanks voor alle reacties! Ik ga het denk gewoon even aankijken hoe het gaa ...
Op Vinted staan ook heeeel veel wipstoeltjes voor een prikkie!

vorig jaar

Reactie op C-24Baby

Op Vinted staan ook heeeel veel wipstoeltjes voor een prikkie!
Oh btw ik vind het wel chill dat mijne inklapbaar is (die van baby bjorn) zodat ie mee kan naar mn ouders

vorig jaar

Hier bij de eerste veel gebruikt buiten in de tuin, maar ook als ik even ging douchen.. kleine in de badkamer erbij in wipstoeltje 👌🏼

vorig jaar

Ik vind het geen must, maar wij hebben 'm vooral veel gebruikt tijdens het huiluurtje van onze dochter 's avonds. We hebben een Baby Bjorn (van Marktplaats) en die kun je makkelijk met je voet laten wippen. Stuk prettiger dan heel tijd wiegen in de armen. Daarna niet heel veel meer gebruikt, gewoon af en toe. Ik vind 'm dus leuk en makkelijk om te hebben, maar zeker geen must.

vorig jaar

Hier wel veel gebruik van gemaakt! Wij hadden niet de new born set op de Tripp Trapp, dus gebruikte daar ook o.a. de wipstoel voor. Maar onze dochter van nu 1,5 gaat er nu zelf ook nog in, dus ben er nog steeds blij mee. Wij hebben die van Baby Björn, die valt niet om dus kan lang mee. Aanrader!

vorig jaar

Wij hadden er 1 bij onze eerste heeeel veel gebruikt, nu een andere gekocht, de Maxi Cosi Kori. Idd even op vinted of marktplaats kijken.

vorig jaar

Wij hebben hem bij onze eerste nooit gebruikt. Nu voor de tweede wel een baby Björn aangeschaft omdat ik nu geregeld op de grond zit te spelen met de oudste. Lijkt me dan gezellig als de kleinste er ook bij kan

vorig jaar

Ligt heel erg aan het kindje. Je kan ook gewoon wachten en kijken of je het mist. Ik heb hem zelf enorm veel gebruikt, van Baby Bjorn. Maar deze kunnen ze zelf al sneller bewegen en neem je heel makkelijk mee en klap je zo weg.

vorig jaar

Ons dochtertje heeft langer dan een jaar dagelijks in de wipstoel gezeten (ze was/is dan ook erg klein en relatief rustig). Het hangt heel erg af van je kindje, ik ken ook kindjes die er absoluut geen minuut in willen zitten. De eerste vijf maanden moest onze dochter na iedere voeding 30 min rechtop zitten, een voeding duurde vooral in het begin 1 uur en ze moest iedere 2 uur drinken. In het begin hield ik haar na de voeding 30 min vast (of mijn partner als hij niet werkte), tot we besloten dat het wip stoeltje ook rechtop genoeg was. Wat een verademing, even 60 min je handen vrij. Verder zat ze er altijd in als ik ging douchen, dan konden we gezellig naar elkaar kijken. We hebben de inklapbare Maxi-Cosi Kori, heel fijn als je net als wij klein woont. Deze vond ik op Marktplaats, nieuw in doos voor de helft van de nieuwprijs. Even Marktplaats doorzoeken is dus echt een aanrader!

vorig jaar

Wij hebben een swing stoel,bij mijn dochter vonden we dat echt super! Ze was een huilbaby en werd vaak stil van het geschommel