18 Reacties

10 maanden geleden

Hoi! Mijn man is aannemer en ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis. Mijn man werkt veel, 5 dagen in de week van 7:00-18:00. En soms ook in het weekend want eigen bedrijf. Ik werk dag-avond en nachtdiensten maar maximaal 3 dagen per week dus als ik in de middag moet werken staat hij er ook alleen voor, zelfde als hij in de avond nog dingen moet doen. Maar wij verdelen het huishouden, als ik vrij ben doe ik vaak dingen maar vraag hem ook vaak even te stofzuigen, de was etc. Wij hebben wel een hond waardoor we elke dag stofzuigen, maar ik denk dat als je dit niet hebt en dit niet dagelijks hoeft te doen je een goede verdeling kan maken voor de huishoudelijke taken?

10 maanden geleden

Ik snap het helemaal. Hier hetzelfde liedje. Heel onregelmatige uren van de partner weekenden inclusief, 2 kinderen, zelf fulltime aan het werk, huishouden komt 85% op mijn schouders. Geen seconde tijd voor mezelf, tenzij strijken met muziek me-time is 🤣. Het is eerder overleven en heel frustrerend...

10 maanden geleden

Hoi! Mijn man is aannemer en ik werk als verpleegkundige in het ziekenhuis. ...
Ik probeer het zeker te verdelen, dit scheelt wel, maar her gevoel dat ik er alleen voor sta is er nog wel helaas

10 maanden geleden

Reactie op Jolien DS

Ik snap het helemaal. Hier hetzelfde liedje. Heel onregelmatige uren van de ...
Ja precies. Mijn jongste is nu al 3 dagen ziek. Hij heeft net zijn wippertje onder gepoept. Met dat ik bezig was om hen schoon te maken, komt de oudste aandacht opeisen en gaat met her wippertje spelen om aandacht te trekken. Hij ook onder de poep. Ik onder de poep. Dit was voor mij echt even teveel

10 maanden geleden

Pff heel lastig lijkt me dat… En pittig! Maar als hij slaapdiensten gaat draaien, heeft hij dan niet meer vrije tijd overweg waardoor hij dan juist eens kan (voor)koken of het huishouden en de kinderen ophalen bijv?

10 maanden geleden