32 Reacties
2 maanden geleden
De rotavaccinatie staat deze week gepland. Echter zit ons meisje sinds een week midden in de darmkrampjes, waarvan de afgelopen 3 dagen echt heftig waren. Van nooit huilen naar ontroostbaar zijn. Zouden jullie de rotavaccinatie door laten gaan of even wachten? En/of hebben jullie ervaring of de krampjes ook echt meer werden na deze vaccinatie? Zou het sneu vinden als het dubbelop zou gaan, maar aan de andere kant zitten we er toch al middenin nu...
2 maanden geleden
Ja, 8e week was echt het ergste met veel ontroostbare momentjes. Daarna werd het echt minder maar nog niet helemaal over. Eerst poepte ze ook eigenlijk wel bij elke luier, nu nieteens meer elke dag. Dusja, daar kan ze dan natuurlijk ook wel last van hebben. De natuur moet daar nog een beetje de balans in vinden.
2 maanden geleden
Reactie op Cosiness
De rotavaccinatie staat deze week gepland. Echter zit ons meisje sinds een ...
Ik zou het door laten gaan als je m toch wilt geven. Er zijn toch al darmkrampen.
Onze zoon heeft de eerste 2 weken kramp gehad, daarna nooit weer. Maar na de rota wel ietsjes. Maar ook niet super veel. Dus dan hoeven jullie misschien het verschil niet eens te merken en je kindje ook niet
2 maanden geleden
Wat fijn dat het bij jullie de goeie kant op gaat! Bij mijn zoontje begon het met week 3 en vandaag met 10 weken heeft hij nog steeds zo'n 2 a 3 aanvallen per dag. Zo kun je ze wel omschrijven. Zoveel al geprobeerd, verschillende soorten druppels, aanpassen voeding, Kipkep, osteopaat, tussendoor bewegingen om de darmpjes te helpen maar helaas 馃槩 vind het zo ontzettend zielig en kan echt niet wachten tot het hier ook minder gaat worden. Hij is sindskort ook meer gaan spugen maar de huisarts zei dat alles aan zijn buikje goed voelde en zolang er geen koorts is, goeie luiers zijn en er goed gegroeid wordt, er niks aan te doen is. Fingers crossed hier dat het ook snel beter wordt!
2 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Ik zou het uitstellen...de darmpjes zijn al geprikkeld, je weet niet wat n贸g meer irritatie in de hand werkt
2 maanden geleden
Reactie op Cosiness
Ik heb het juist door laten gaan, omdat je toch al met die krampjes piek zit. Uiteindelijk niet efht verschil gemerkt na de vaccinatie. Het werd niet erger zeg maar
2 maanden geleden
Vandaag is ze 9 weken. Ik merk dat de darmkrampnes nu echt afnemen.. ze is echt een stuk vrolijker daardoor. Ze lacht ook meer鉂わ笍 en ze slaapt beter door overdag, voorheen werd ze wakker van de krampjes. Wat een verademing! Hopelijk zet het door en zijn ze binnenkort helemaal weg. Volhouden mama's, het wordt echt beter!