11 Reacties

vorig jaar

Hydrofiele doeken drogen ook snel op een wasrek en je kan ze daarna eventueel strijken of stomen

vorig jaar

Ik doe de hydrofieldoeken nooit in de droger! Ze zijn mega snel droog en op het wasrek blijven die van mij mooi kreukvrij ☺️

vorig jaar

Gewoon nat opgehangen? Wanneer je ze strijkt drogen ze minder goed af. De hydrofiele luiers onder het hoofdje strijk ik wel, maar voor de douchebeurt niet

vorig jaar

Ik gebruik zelf van done by deer en pine cone. Super mooie doeken en gaan echt jaren mee, maar je moet ze wel nat ophangen.

vorig jaar

Ik doe ze 5 min in de droger, daarna hang ik ze op (doe ik met alle was trouwens). Dan heb je toch de zachtheid van de droger en daarna kreukvrij door het ophangen

vorig jaar

Reactie op celineschtn

Hydrofiele doeken drogen ook snel op een wasrek en je kan ze daarna eventue ...
Strijken / stomen moet je niet doen want dan nemen ze geen water meer op. Dan sluit je zeg maar die vezels in het doek. Dit heb ik me ooit laten vertellen door mijn verloskundige.

vorig jaar

Reactie op Rubywoo

Strijken / stomen moet je niet doen want dan nemen ze geen water meer op. D ...
Waarom staat het dan op het waslabel dat het kan?

vorig jaar

Reactie op celineschtn

Waarom staat het dan op het waslabel dat het kan?
Het kan wel, maar het is niet aan te raden..

vorig jaar

Ik doe ze altijd in de droger en gebruik ze nog van mijn eerste zoontje, die zaterdag vier jaar wordt. Merk: Done by deer.

vorig jaar

Reactie op Rubywoo

Strijken / stomen moet je niet doen want dan nemen ze geen water meer op. D ...
Vezels sluiten? Denk eerlijk gezegd niet dat het zo werkt. Enige wat je niet moet doen is wasverzachter gebruiken, dan komt er wel laagje overheen waardoor doek niet godd meer water op kan nemen..

vorig jaar

Done by deer :)