17 Reacties

9 maanden geleden

Magere bio yoghurt!

9 maanden geleden

Volle yoghurt, veel vetten om goed te groeien :)

9 maanden geleden

Griekse yoghurt

9 maanden geleden

Griekse yoghurt!

9 maanden geleden

Wij willen wat yoghurt gaan geven door zijn fruithapje heen. Consultatiebureau raadde echt schaaltjes yoghurt pas echt aan bij een jaar. Zie ik hier ook hele wisselende adviezen van consultatiebureau’s voorbij komen 😂

9 maanden geleden

Griekse yoghurt!

9 maanden geleden

Cb raadde ons af om zuivel te geven voor de leeftijd van 1 (maar zo te lezen zegt iedere cb wat anders)

9 maanden geleden

Ik vind het een beetje dubbel melkproducten zeggen ze pas met 1jaar geven maar joghurt mag met 8 maanden terwijl dat ook melk is

9 maanden geleden

Griekse yoghurt van dodoni of de bio yoghurt van pur natur

9 maanden geleden

Geven jullie yoghurt dan als toetje of tussendoor ofzo?

9 maanden geleden

Wij geven af en toe na het avondeten een beetje Griekse yoghurt sinds kort, vind ze echt heerlijk en ik denk dat wanneer het niet haar flesjes vervangt het gewoon ok is?

9 maanden geleden

Vandaag voor het eerst yoghurt gegeven. Griekse yoghurt (vol, 10%). Was vooral lekker ontdekken. Er ging nog weinig naar binnen haha (we doen de kleintjes methode).

9 maanden geleden

Is het normaal dat ze bij yoghurt eerst een vies gezicht trekken? Of vind mijn meisje het gewoon echt niet lekker 😂

9 maanden geleden

Reactie op Momof2cats

Is het normaal dat ze bij yoghurt eerst een vies gezicht trekken? Of vind m ...
Ik doe er soms een klein beetje knijpfruit doorheen, echt 1 thee lepeltje om het wat smaak te geven

9 maanden geleden

Wij geven kokosyoghurt, hier zit geen zuivel in maar wel de goede melkzuur stam bacterie dingen. Vegan, erg lekker en ook goed te mengen met fruit!

9 maanden geleden

Magere yogert met drupje siroop voor de smaak, gaat er goed in

9 maanden geleden

Ik maak met yoghurt vaak hapjes:) Volle biologische yoghurt, mango, banaan, havervlokken (gemalen) En vult enorm goed! Ohja ze poept hierdoor ook super goed, hiervoor best vaak harde ontlasting.