17 Reacties
2 jaar geleden
Ik gebruik nu altijd de handdoeken van Timboo. Hier ook een Badcape van gekocht xl. Heerlijk zacht en ze blijven zacht. Ik persoonlijk vind ze veel fijner afdrogen dan Hydrofiele doeken. Ik heb bijna alle merken die hier genoemd worden, maar bij mij werden ze na verloop van tijd toch hard. Alleen eentje van de nobodinoz is nog lekker zacht na 1,5 jaar.
2 jaar geleden
Reactie op tweemamas
Aden anaïs
Ze zijn wat duurder maar echt het geld waard!
Deze hier nu al een paar keer voorbij zien komen! Heb je de katoenen of de bamboo variant?
2 jaar geleden
Alie expres 😆 ze hebben er hele leuke voor een fatsoenlijke prijs, zacht katoen (met soms bamboo erin). Ik gebruik ze al heel lang en blijven zacht (sommige krimpen na verloop van tijd een beetje raar maar ik doe ze ook in de droger) de grotere doeken zijn vaak van het merk Elinfant of Kangobaby. Kijk maar eens! Groetjes
2 jaar geleden
Ik ben normaal niet zo'n fan van bestellen bij een webshop als AliExpress, maar ik moet eerlijk toegeven dat de doeken met bamboe die ik daar van heb echt het aller zachtste zijn. Ook na ruim 2 jaar. Doe ze ook in de droger en blijven mooi.
Als je bij de HEMA doeken haalt, moet je de doeken hebben die met een lintje gebundeld zijn. Die anderen zijn vrij stug, vind ik. Blijven wel mooi.
https://a.aliexpress.com/_EGo26lB