17 Reacties

2 jaar geleden

Camcam! Echt hele mooie fijne doeken die onwijs zacht aan blijven voelen. Ik heb een stapeltje in de uitverkoop kunnen kopen waardoor ze qua prijs nog te doen waren. Ook zijn ze heel fijn van lodger! Little Dutch vind ik mindere kwaliteit, lubbert snel uit.

2 jaar geleden

Die van de HEMA werden door meerdere vriendinnen aan mij aangeraden!

2 jaar geleden

Bamboom is bij mij favoriet. Direct heerlijk zacht, blijven mooi in de was en droger. Gebruik al de andere niet meer.

2 jaar geleden

Nanami vind ik zelf echt heerlijk! En ik gebruik geen droger. Alles droogt aan de waslijn En was zonder wasverzachter.

2 jaar geleden

Yumibaby 🩷

2 jaar geleden

Deze zijn echt super fijn! Lekker groot en heerlijk zacht. Gebruik ze al ruim een jaar voor mijn zoontje en ik heb ze nu gekocht voor een zwangere vriendin.

2 jaar geleden

Aden + Anaïs

2 jaar geleden

Bamboom en Konges slojd

2 jaar geleden

Reactie op VGeelen

Aden + Anaïs
Deze inderdaad!

2 jaar geleden

Die van Jollein en Kruidvat zien er super leuk uit maar blijven keihard! HEMA blijft inderdaad lekker zacht. Maar voor die super zachte kun je beter wat duurdere merkjes kiezen. Ik heb zelf toen bij sweet and small besteld, super zacht!

2 jaar geleden

Ik gebruik nu altijd de handdoeken van Timboo. Hier ook een Badcape van gekocht xl. Heerlijk zacht en ze blijven zacht. Ik persoonlijk vind ze veel fijner afdrogen dan Hydrofiele doeken. Ik heb bijna alle merken die hier genoemd worden, maar bij mij werden ze na verloop van tijd toch hard. Alleen eentje van de nobodinoz is nog lekker zacht na 1,5 jaar.

2 jaar geleden

Aden anaïs Ze zijn wat duurder maar echt het geld waard!

2 jaar geleden

Reactie op tweemamas

Aden anaïs Ze zijn wat duurder maar echt het geld waard!
Deze hier nu al een paar keer voorbij zien komen! Heb je de katoenen of de bamboo variant?

2 jaar geleden

Sweet Little Crown 😍

2 jaar geleden

Alie expres 😆 ze hebben er hele leuke voor een fatsoenlijke prijs, zacht katoen (met soms bamboo erin). Ik gebruik ze al heel lang en blijven zacht (sommige krimpen na verloop van tijd een beetje raar maar ik doe ze ook in de droger) de grotere doeken zijn vaak van het merk Elinfant of Kangobaby. Kijk maar eens! Groetjes

2 jaar geleden

Ik ben normaal niet zo'n fan van bestellen bij een webshop als AliExpress, maar ik moet eerlijk toegeven dat de doeken met bamboe die ik daar van heb echt het aller zachtste zijn. Ook na ruim 2 jaar. Doe ze ook in de droger en blijven mooi. Als je bij de HEMA doeken haalt, moet je de doeken hebben die met een lintje gebundeld zijn. Die anderen zijn vrij stug, vind ik. Blijven wel mooi. https://a.aliexpress.com/_EGo26lB

2 jaar geleden

Die van Done by deer blijven trouwens ook heel zacht!