9 Reacties

gisteren

Ze heeft ook verhoging tot lichte koorts

gisteren

Heel herkenbaar!! Het staat allemaal met elkaar in verbinding. Hou het goed in de gaten en ik zou nurofen+zetpil geven als ze pijn aangeeft en ook ivm verhoging/koorts. Mijn dochter had 2 weken terug dubbele oorontsteking. Antibiotica gekregen die meteen aansloeg. Helaas 3 dagen na einde kuur super erg verkouden. Snotteren, hoesten en daardoor spugen. Slapen is nu dus ook drama. Ik bel morgen nogmaals naar de HA voor nogmaals de oren te controleren.

gisteren

Hier sinds donderdag ook rond de 39 graden koorts met verkouden en hoesten. En ik zie ook een kies en tandjes doorkomen. Heel onrustig slapen van de pijn en hoesten. Het is zo zielig. Als de koorts morgen niet over is, gaan we de HA bellen. Hier zit ze vooral aan der wangen. Heel af en toe aan der oor.

gisteren

Bij verkoudheid komt er druk op de oortjes, en als ze tandjes krijgt zitten ze ook vaak aan de oortjes. Zetpil en neurofen geven, als na 3 dagen nog steeds verhoging/koorts dan zeker terug gaan naar de huisarts.

19 uur geleden

Hoe geven jullie zetpil in combinatie met neurofen? Ik geef alleen maar een zetpil. Heb nog nooit eerder neurofen gegeven. Helpt dat beter voor dit soort gevallen?

19 uur geleden

Reactie op Mama689

Hoe geven jullie zetpil in combinatie met neurofen? Ik geef alleen maar een ...
Ben ik ook benieuwd naar

18 uur geleden

Reactie op Mama689

Gewoon tegelijk, Neurofen helpt hier veel beter als zetpil, zeker voor haar oortjes en tandjes.

16 uur geleden

Reactie op Mama689

Nurofen is echt een wondermiddel ja. Ik doe ze niet tegelijk maar om de 3 uur. Eerst zetpil, na 3 uur Nurofen, 3 uur later zetpil etc

2 uur geleden

Reactie op Momof2cats

Heel herkenbaar!! Het staat allemaal met elkaar in verbinding. Hou het goed ...
Hier hetzelfde alleen 2 dagen na de antibioticakuur. Heb de huisartsenpost voor advies gebeld en moesten komen om het te laten beoordelen. Het oor was wel wat rood maar niet echt ontstoken. We moesten gewoon paracetamol geven. Ze krijgt wel op 3 plekken tandjes door en ze is verkouden dus dat zal ook wel meespelen. Het lijkt alleen zo in eeuwigheid te duren.