12 Reacties
9 maanden geleden
Reactie op ninadv
Hand voet mond ziekte. Onze dochter is er net vanaf.
Zou het inderdaad ook kunnen zijn, alleen op haar handen zit niks
9 maanden geleden
Reactie op Zo毛94
Je bedoelt denk ik de vijfde ziekte? Ik werk in het onderwijs en toevallig ...
Nee, de zesde. Bij de vijfde hebben ze een soort vlinder in het gezicht en dit heeft ze niet. Heb de huisarts gebeld en foto鈥檚 gestuurd, nog niks terug gehoord
9 maanden geleden
Mijn zoon had vorige week de zesde ziekte en lijkt precies op dit. De uitslag schijnen ze geen last van te hebben. Mijn zoontje heeft nu wel nog wat uitslag maar is verder sinds vrijdag weer vrolijk en slaapt weer goed. Begon maandagnacht vorige week met krijsen. De huisarts had een uitdraai van thuisarts.nl erover gegeven ik denk dat je dit wel online kan vinden.
9 maanden geleden
Volgens de huisarts een virus, maar welke hebben ze niet gezegd. Heb op het kdv gehoord dat daar de hand voet mond ziekte heerst, dus ga er van uit dat dat het is. Inmiddels is ze gelukkig weer opgeknapt en trekken de plekjes weg
9 maanden geleden
Volgens de huisarts een virus, maar welke hebben ze niet gezegd. Heb op het ...
Bij ons op de kdv recentelijk ook. Mijn zoontje is er net vanaf (armen benen handen voeten en onder de mond, blaasjes). Mijn nichtje van 1,5 (wonen niet bij elkaar id buurt) heerst het ook op de kdv en daar twijfelden ze ook wat het was. Zelfde : op armen benen, onder de mond.. blijkt ook hand voet mond.. maar t lijkt allemaal verdomd veel op elkaar.
Hopelijk snel herstelt 馃檹馃徏