195 Reacties

2 jaar geleden

Ik had bij me eerste veel zin in friet zonder iets, McDonalds cola en margarita pizza en bij de 2e veel zin in appelflappen dit waren allebei meisjes

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschap was mijn guilty pleasure: milka chocoladerepen 🍫🙈😍 Gingen er soms wel 5 in de week doorheen

2 jaar geleden

En owja, het werd een meisje haha 💗

2 jaar geleden

Bij mijn vorige zwangerschappen is me dat niet opgevallen, die cravings.. ik had toen gewoon veel honger 😅 maar dat viel me later pas op. Nu daarintegen ben ik nog maar in week 5 en heb snel een lege maag en goesting in crackers Philadelphia kaas 🙈

2 jaar geleden

Ohja vorige zwangerschappen waren een meisje en nadien een Jongen. Bij het jongetje was ik wel veel aangekomen.. 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Fabienne2208

Ik had bij me eerste veel zin in friet zonder iets, McDonalds cola en marga ...
Oh lekker zeg!!😍 Krijg gewoon letterlijk honger. Ik heb ook zin patat maccie pizza pfff…😅

2 jaar geleden

Reactie op Lina1990

Bij mijn vorige zwangerschappen is me dat niet opgevallen, die cravings.. i ...
Ja ik heb al een jochie, en daar had ik zoveel zin in Fristi drank. En optimel. En chips 🤤 Maar nu heel iets anders ineens. Dus ben benieuwd wat ik zal krijgen. Heel veel zin in zoetigheid😍🙈

2 jaar geleden

Tot nu toe heb ik vooral extra trek in pittige. Dus overal sambal of srirachasaus overheen...🤭 Nog geen idee wat het gaat worden, ben wel benieuwd 😂

2 jaar geleden

Ik had vannacht om 3:30 heel erg zin in extra belegen kaas blokjes Vandaag maar een bakje kaasblokjes gehaald.

2 jaar geleden

Ik ben nu dol op ijsblokjes eten 🙈

2 jaar geleden

Ik ben al jaren vegetarisch en had vanavond heel erg veel zin in een frikandel speciaal. Bijna 6 weken zwanger en mijn principes overboord 🥲

2 jaar geleden

Reactie op avdh32

Ik had vannacht om 3:30 heel erg zin in extra belegen kaas blokjes Vandaag ...
Jongen dan denk ik 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Gezinnetje.W

Ik ben al jaren vegetarisch en had vanavond heel erg veel zin in een frikan ...
Oh lekker zeg een frikandel speciaal!!🥰

2 jaar geleden

Wanneer krijgen jullie deze cravings? Ik merk nog niks maar zit pas op 4+3

2 jaar geleden

Nog geen eten, wel appelsap 🥲

2 jaar geleden

Ik ben 5 weken zwanger en ik wil heel graag grilworst met kaas. Eet ik nooit😅

2 jaar geleden

Reactie op tessapeldoorn

Ik ben 5 weken zwanger en ik wil heel graag grilworst met kaas. Eet ik nooi ...
Ohhhh 🤢brrrr… wat een combi ook hahaha… Ik heb mega zin in patat!!!!

2 jaar geleden

Yoghirtdrink of karnemelk met limonade.... Dat vooral nu Behoefte aan zuivel

2 jaar geleden

Moet zeggen dat ik ook de hele dag denk aan vissticks. Maar dat schijnbaar volgens de zwangerhap app niet teveel mag eten #hebikweer

2 jaar geleden

Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger en ik heb zojuist mijn man voor het eerst op pad gestuurd voor eten haha. Zo veel zin in croissantjes! En ik heb verder al een paar dagen cravings naar nootjes en chips.