Hi hi,
Ik ben een beetje aan het opzoeken waar je zin in hebt als je zwanger bent en wat het geslacht dan kan zijn. (Heel nieuwsgierig)
Ik heb namelijk zelf zin in…🙈 Patat joppiesaus, of Pannenkoeken met stroop. frikandel speciaal, of van die Haribo snoepjes die harde hartenvormpjes.😋😍 Hmmmm..!! Nu ben ik dus benieuwd aan de mama’s wie hier ook zin in hadden toen en wat jullie kregen? 👶🏼
Bij mijn vorige zwangerschappen is me dat niet opgevallen, die cravings.. ik had toen gewoon veel honger 😅 maar dat viel me later pas op. Nu daarintegen ben ik nog maar in week 5 en heb snel een lege maag en goesting in crackers Philadelphia kaas 🙈
Bij mijn vorige zwangerschappen is me dat niet opgevallen, die cravings.. i ...
Ja ik heb al een jochie, en daar had ik zoveel zin in Fristi drank. En optimel. En chips 🤤 Maar nu heel iets anders ineens. Dus ben benieuwd wat ik zal krijgen. Heel veel zin in zoetigheid😍🙈
Ik ben nu 5 weken en 6 dagen zwanger en ik heb zojuist mijn man voor het eerst op pad gestuurd voor eten haha. Zo veel zin in croissantjes! En ik heb verder al een paar dagen cravings naar nootjes en chips.