17 Reacties Nieuwste boven Ik zie heel licht wel een 2e streepje ja!
Nee ik denk niet dat dit zwanger is, maar zou volgende week nog maar een test doen 😉🙈
Nieuwe foto van vandaag
Reactie op dm046005 Nieuwe foto van vandaag
Welke dag zit je van je cyclus
Ik zie niks 🤣 maar kan aan mij liggen. Zou gewoon een paar dagen wachten en dan nog ns testen?
Als ik snel kijk lijkt ik op de telano wel wat te zien, maar of het een streep is of een indroog?
Ik zie ook een tweede streepje ja!
Reactie op Nathalie 0419 Als ik snel kijk lijkt ik op de telano wel wat te zien, maar of het een str ...
Er was na 2 min al een licht streepje onderste test is van de dag ervoor maar die van clearblue is zo duidelijker te zien dan op de foto
Deze foto is iets duidelijker foto is na 5 min gemaakt
Reactie op dm046005 Deze foto is iets duidelijker foto is na 5 min gemaakt
Ik zie niks. 😅
Op mijn scherm zie ik iets heel lichts maar vind hem niet echt duidelijk. Misschien over 2 dagen weer testen. Als je zwanger bent zou die dan wat donkerder moeten worden
Reactie op Wonder123 Op mijn scherm zie ik iets heel lichts maar vind hem niet echt duidelijk. M ...
Ja foto’s zijn hier heel onduidelijk jammer genoeg ik ga na t weekend nog eens testen
Heb je nog weer opnieuw getest? :)
Reactie op AM19912 Heb je nog weer opnieuw getest? :)
Ja blijft heel wisselend ene test geeft een licht streepje en de andere haast niks. Ben vandaag ook een beetje gaan bloeden misschien toch niks helaas
Helaas geen streepje. Is niet meer opgelopen