14 Reacties

2 jaar geleden

Straight to the point: Nee. Met jou nog 20000 Nederlanders in hetzelfde schuitje. Zolang je een dak boven je hoofd hebt, gaat niks je helpen behalve wellicht de gunfactor van een particuliere verhuurder.

2 jaar geleden

Reactie op mama van Ayla 馃挄

Straight to the point: Nee. Met jou nog 20000 Nederlanders in hetzelfde sch ...
Fair enough! We kijken idd wel in de particuliere verhuur.

2 jaar geleden

Reactie op Jackyxo

Fair enough! We kijken idd wel in de particuliere verhuur.
Hoop wel van harte dan het jullie gaat lukken. Zou wel het meest ideaal zijn voor de situatie. Heel veel succes! 馃崁

2 jaar geleden

Reactie op mama van Ayla 馃挄

Hoop wel van harte dan het jullie gaat lukken. Zou wel het meest ideaal zij ...
Dankjewel! Lief 馃馃徎

2 jaar geleden

Ik dacht dat je dan urgentie zou krijgen, maar dat is blijkbaar niet meer zo. Hoor veel mensen om mij heen die al mega lang bezig zijn met zoektochten. Je moet zoveel geluk hebben! Is kopen nog een optie? Anders inderdaad particuliere huur. Betaal je misschien wel iets meer. Maar dan heb je tenminste een woning.. Heel veel succes! Welke regio zoek je?

2 jaar geleden

Reactie op PetraP

Ik dacht dat je dan urgentie zou krijgen, maar dat is blijkbaar niet meer z ...
Nee helaas niet meer. We kijken naar particuliere huur maar ik vraag me gewoon af of verhuurders daar juist begrip voor hebben of dat ze juist denken: oh nee dat gaan we niet doen. Zit echt in dubio haha 馃槱We zoeken in groningen trouwens!

2 jaar geleden

Welke regio zoek je en tot hoe hoog kan je gaan met de huur? Misschien hoort iemand hier wel van een huisje en kan je helpen

2 jaar geleden

Kom je in aanmerking voor sociale huur? Dan kun je volgens mij urgentie krijgen als je zwanger bent en/of kinderen hebt. Dat was vroeger tenminste zo, en misschien nog steeds? Ik zou de verhuurders gewoon een brief sturen en w茅l vertellen over je zwangerschap. Als ik verhuurder was zou ik dan wel sneller een woning aan jou verhuren dan aan iemand die geen kinderen heeft of niet zwanger is. De gunfactor kan een hoop doen, dus een leuke brief en foto kunnen echt werken. En eventueel iets buiten de stad zoeken, dat kan soms ook helpen. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Jackyxo

Nee helaas niet meer. We kijken naar particuliere huur maar ik vraag me gew ...
Particulier maak je denk ik wel sneller kans.. Weet niet welke kant van Groningen, maar anders als het mogelijk is wat richting Friesland gaan zoeken?

2 jaar geleden

Reactie op Bloempje脳

Kom je in aanmerking voor sociale huur? Dan kun je volgens mij urgentie kri ...
Dankjewel voor je reactie! Ga het vanaf nu gewoon melden. Misschien helpt de gunfactor dan inderdaad. 馃馃徎

2 jaar geleden

Reactie op PetraP

Particulier maak je denk ik wel sneller kans.. Weet niet welke kant van Gro ...
Thanks voor de tip! 馃馃徎

2 jaar geleden

Er zal misschien per verhuurder verschil in zitten, maar in ons geval maakte het wel het verschil. we hadden al twee jaar een kinderwens en waren heel actief op zoek naar een grotere woning en betere buurt voor we eigenlijk wouden starten. na twee jaar en meerdere bezichtigingen, hadden we nog niets en besloten we toch maar te starten met onze kinderwens.. Tijdens mijn eerste trimester erg ziek geweest, dus had ik er geen energie voor. Maar halverwege het 2e trimester gingen we toch maar weer van alles rondom woningen in de gaten houden. We hadden toen gereageerd op drie woningen, voor twee uitgenodigd voor een bezichtigingen. Ik stond daar met al een aardige zwangere buik en de verhuurmakelaar feliciteerde me. Ik bedankte en benoemde dat we actief aan het zoeken waren naar een andere woonruimte ivm onze familieuitbreiding. Benoemde vooral de tuin geweldig te vinden voor de kleine. Toevallig bij de tweede bezichtiging dezelfde verhuurmakelaar.. na 3 dagen werden we gebeld door hem, hij gunde het een pril gezin en gezinnen hadden sowieso voorrang. Welk huis we liever hadden van de twee, zodat we konden kiezen... daarna is het andere huis naar een ander gegaan. 鈽猴笍