11 Reacties
2 jaar geleden
Foto is niet heeeeel duidelijk, maar ik zie een tweede streep hoor! gefeliciteerd!
Ik ben zelf ook net zwanger na een vmk in november.. en had donderdag ook krampen. Doodeng.. en afvegen ook.
Succes! 馃馃徎 馃檹馃徎
2 jaar geleden
Reactie op lizz1996
Ja alsof je niet blij kan zijn maar heel erg op je hoede. Dankjewel! Hoe la ...
Jaa klopt.. moet wel zeggen dat ik elke dag wel iets meer vertrouwen krijg.
5 weken vandaag, vorige week dinsdag een positieve test, denk dat maandag mijn nod was. Was een hele duidelijke streep al.
Vrijdag werd ik onzeker en geloofde ik het niet meer en testte ik nog een keer, die was nog duidelijker. Dus dat gaf hoop!
Nu ben ik gestopt met testen en merk wel wat symptomen.. verder aftellen tot eerste echo 4 januari.
Hoop dat je baby blijft plakken!
2 jaar geleden
Ziet er goed uit hoor. Voorzichtig gefeliciteerd.
Ik heb eind sept / begin okt een vmk gehad. na een week overtijd begon me menstruatie.
Had al meerdere testen gedaan maar die waren negatief hierdoor dacht ik niet zwanger te zijn.
鈥楳aar tijdens me ovulatie week (2 weken later ) enorm bloedverlies gehad met echt dikke stolsels.
1,5 week later een positieve test. Ik helemaal blij. Maar helaas die liep na 3 dagen enorm af en me menstruatie begon weer. Dus erg teleurgesteld want door die positieve test dacht ik echt dat het raak was.
Vermoedelijk maand ervoor toch zwanger geweest zei de VK
En nu inmiddels 4 weken zwanger. dus nu ook nog pril maar die positieve test van donderdag maakt me zo gelukkig ook zaterdag nog een keer een test gedaan en die liep mooi op. Morgen nog 1 doen.
En als ook die weer verder opgelopen is dan zit me gevoel wel goed. Ook sinds vandaag weer enorm zere borsten
Dus duim met je mee dat het bij jou ook goed blijft gaan
Wel weer erg spannend want hoop dat het nu goed blijft gaan.
2 jaar geleden
Reactie op lizz1996
Vandaag 4 weken dan zijn we precies even lang zwanger.
Ik hoop heel erg da ...
Leuk dat we precies even lang zwanger zijn 馃グ
Had me met de vorige positieve test aangemeld en toen gaf ze al aan. Als het niet goed gaat de volgende keer pas melden nadat ik een week overtijd ben. Dus dat is as vrijdag. Bij 4+5
En jij dan?
2 jaar geleden
Spannende tijd h茅 dames? Ik ben vandaag 4+4 en heb helaas 10 nov een vmk gehad. De onzekerheid die je nu hebt is vreselijk. Duimen dat alles goed blijft gaan 馃崁