263 Reacties

VRIEND

vor einem Monat

Pfffff pittig he! Enorm aan het aftellen hier. Helaas deze week ook nog stevig ziek geworden. Zoontje van 4 en eentje van bijna 2. Het is een uitdaging zullen we maar zeggen ;)!

vor einem Monat

Reactie op Baby_F

Pfffff pittig he! Enorm aan het aftellen hier. Helaas deze week ook nog ste ...
O nooooo wat heftig 👀 ik heb ook nog 2 verliefde honden, telt dat ook 😂

vor einem Monat

Reactie op Baby_F

Pfffff pittig he! Enorm aan het aftellen hier. Helaas deze week ook nog ste ...
Kun je wel slapen? Of geven ze je geen rust 🙄

vor einem Monat

Ik ben blij dat die van mij nog 3 dagen naar de opvang gaat en middagdutjes doet😄

vor einem Monat

Ja vind dat pittiger dan het zwanger zijn 🙈 echt zo benieuwd hoe ze op de baby gaat reageren.

vor einem Monat

Hier twee zoons van 4j en 2j. Echt geen moment rust, wat een hel. Van mij mag de bevalling wel starten 😶 over het algemeen zijn ze super lief maar om de hele dag te vullen met leuke dingen vind ik lastig. Het liefst lig ik alleen maar op de bank.

vor einem Monat

Reactie op #Naomi001

Ik ben blij dat die van mij nog 3 dagen naar de opvang gaat en middagdutjes ...
Meid ik ben jaloers 🫶🏻😂

vor einem Monat

Reactie op BlueyBingo

Hier twee zoons van 4j en 2j. Echt geen moment rust, wat een hel. Van mij m ...
Echt hè. Hier net zo. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en ik ben die speeltuinen en softplay zo zat 😂 zwembad is een hel want meneer rent weg en m’n badpak zit echt niet lekker meer omdat ik zo huge ben 🙂‍↕️

vor einem Monat

Hier een kleuter van 4 rondlopen, erg blij dat ze nog 2 dagen naar de bso gaat 🙈🙈 2e zwangerschap is me zoveel zwaarder gevallen wat betreft de vermoeidheid... morgen 36 weekjes🤞

vor einem Monat

Poeee... hier een dame van 3 die echt heeeeeeeel veel aandacht vraagt. Wil graag vermaakt worden afgelopen dagen, en dat lukt wel even maar niet de hele dag. Normaal gaat ze naar de opvang 3 dagen maar.daar heerst nu waterpokken en die heeft ze nog niet gehad dus vind het nu niet zo handig.. Van even rusten is hier dus ook geen sprake 😂

vor einem Monat

Reactie op Mama784

Hier een kleuter van 4 rondlopen, erg blij dat ze nog 2 dagen naar de bso g ...
Ik wil slapen 😂😂

vor einem Monat

Reactie op Lisanne09

Poeee... hier een dame van 3 die echt heeeeeeeel veel aandacht vraagt. Wil ...
Pffffff 3 is ook echt een lastige leeftijd 🤡 ik voel me ook oprecht schuldig dat we niet even de deur uit gaan maar ik ben zo moe 🥹

vor einem Monat

We zitten zo te lezen allemaal in hetzelfde schuitje 😂❤️ peuter van 2,5 met vooral ‘s avonds enorme drift buien. Hebben jullie ook het idee dat ze gespannen zijn rondom de komst van de baby? Ik denk hoewel het wennen gaat worden het ook een soort opluchting zal zijn voor mijn dochter wat betreft de spanning die ze voelt!

vor einem Monat

Reactie op RMulder1995

Pffffff 3 is ook echt een lastige leeftijd 🤡 ik voel me ook oprecht schuld ...
Ja laten we maar zo denken, de laatste loodjes... straks ook weer meer tijd en aandacht voor hun. Ik ben nu 39 weken dus t is aftellen. Vanmorgen even een rondje park gedaan en dan vind ik het voor de ochtend ook weer mooi geweest 😂

vor einem Monat

Reactie op RMulder1995

Echt hè. Hier net zo. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen en ik ben d ...
Zo herkenbaar! En alle hulptroepen zijn hier op vakantie 😅 het huilen staat mij nader dan t lachen. We slaan ons er wel doorheen 💪

vor einem Monat

Meiddd, breek me de bek niet open 😵‍💫 4 en 2,5 hier. Ik kan je zeggen: het is een ware uitputtingsslag 🥹

vor einem Monat

Reactie op josi16

We zitten zo te lezen allemaal in hetzelfde schuitje 😂❤️ peuter van 2,5 me ...
Ja ik denk het wel.. ze voelen het wel aan! Daarom moet je ze ook goed begeleiden en gadverdamme die gedachten dat ik evt een nachtje ofzo weg ben van mijn kereltje doet mij ook wel vaak pijn in mn hart hoor. Ik hoop thuis te bevallen en het liefste als meneer gewoon lekker in bed ligt

vor einem Monat

Reactie op Lisanne09

Ja laten we maar zo denken, de laatste loodjes... straks ook weer meer tijd ...
Ik heb respect voor je 😂😂 als ik hier een rondje loop wil meneer gelijk weer naar de speeltuinen en anders gaat die super boos doen… geen zin in die discussie maargoed 🤡

vor einem Monat

Reactie op BlueyBingo

Zo herkenbaar! En alle hulptroepen zijn hier op vakantie 😅 het huilen staa ...
Oei oei.. nou hopelijk kun je wat verzinnen!!

vor einem Monat

Reactie op moek25

Meiddd, breek me de bek niet open 😵‍💫 4 en 2,5 hier. Ik kan je zeggen: he ...
O je hebt er 2….. 🙊