295 Reacties
3 maanden geleden
Mijn man is nu even op pad met de andere kindjes en ik voel me schuldig dat ik niet mee ben en thuis aan het chillen ben😭
3 maanden geleden
Pffff. Ben helemaal op haha, morgenavond wordt ik ingeleid. Kan alleen maar huilen als ik er aan denk dat ik ons zoontje weg moet brengen🥲 maar wat ben ik blij als ik weer de vrolijke energieke mama kan zijn voor hem en weer kan verzorgen enz
3 maanden geleden
Reactie op MOMNITA
Mag ik vragen welke magn. + knikkerbaan? Ben ook precies daar naar opzoek!
Deze. Kwamen voorbij in de stories van kinderkoopjesjager en over het algemeen deelt zij vooral producten met fijne reviews. Ik zou graag voor de "echte" merken gaan, maar dan ben je voor dit soort sets al 150 euro kwijt...
3 maanden geleden
O mensen kinderen, onze peuter is vandaag zoooo ontzettend grenzen aan het overschrijden…meerdere malen op tafel klimmen tijdens het eten, saus eten met z’n handen, blijven dram om X, Y, Z…normaal blijft ie makkelijk zonder gedoe anderhalf uur aan tafel, eet keurig en we gaan regelmatig met hem uit eten in ‘normale’ restaurants dus je kunt je voorstellen dat dit gedrag echt niet normaal is hier. Ben er ook vrij allergisch voor dus het was uiteindelijk na enkele waarschuwingen bord weg en time-out, het geduld van deze zwangere is zeker niet oneindig 🙈
3 maanden geleden
Reactie op Janne1312
O mensen kinderen, onze peuter is vandaag zoooo ontzettend grenzen aan het ...
Heeeeel herkenbaar helaas.
Ik ben tijdens het eten naar boven gegaan omdat m'n geduld helemaal op was. Hele dag al drammen en vervelend en toen ook nog zeuren over het eten wat ik met mijn laatste beetje energie gemaakt had. Mijn geduld was helemaal op 😬😬😬
3 maanden geleden
Aargh kan wel janken. Peuterdochtertje is flink aan het uitproberen en testen. De box staat sinds vorige week klaar en had dekentje erover gelegd zodat als de katten erin gingen liggen niet alles gelijk onder de kattenhaar zou gaan zitten. En tegen dochtertje gezegd dat ze niet in de box kon, want daar was ze te groot en zwaar voor. Zegt m'n man vrijdag toen ze weer vroeg of ze erin mocht "oww maar dat houdt hij wel hoor". En sindsdien zit ze er om de haverklap in, heeft ze boxmobiel al gesloopt (weer te maken gelukkig) en nu net voor t eten zat ze er in met zo ongeveer al haar speelgoed en trok ze dekentje ook nog weg. Was ik al helemaal niet blij mee, maar man weer ach laat haar toch..baby is er toch nog niet. Maar ja hoor...na het eten ligt die kat er dus in. Dochtertje kruipt er bij en zie ik ook nog dat ze gaat zitten kleuren...En man blijft relaxed en zegt laat haar toch kind zijn maar pffff. Man heeft heeeeel veel gewerkt afgelopen weken dus stond er zo ongeveer alleen voor met alles. Heb zelf alles klaargemaakt voor de baby en met die warmte en laatste loodjes kan ik het er ff niet bij hebben dat dochtertje dan alles weer overhoop haalt en vies maakt 😭😭😭
3 maanden geleden
Reactie op Suusk88
Heeeeel herkenbaar helaas.
Ik ben tijdens het eten naar boven gegaan omdat ...
Haha hier ook net dochtertje naar buiten gestuurd. Man ging ff buiten zitten ik zeg jij gaat mee! Mama moet ff alleen zijn. Had het helemaal gehad. Nu lekker alleen ff op bank de docu over Celine Dion aan het kijken met een Magnum 😅👌🏽🙈
3 maanden geleden
Reactie op Nicole234
Aargh kan wel janken. Peuterdochtertje is flink aan het uitproberen en test ...
Awh ja dit is echt niet fijn, dat snap ik heel goed. Kan je man misschien morgen de box opnieuw in orde maken en daarna samen met jou aan dochter duidelijk maken dat de box voor de baby is? Veel sterkte❤️💚
3 maanden geleden
Reactie op Janne1312
O mensen kinderen, onze peuter is vandaag zoooo ontzettend grenzen aan het ...
Anderhalf uur?! Die van mij kunnen max 10 min. blijven zitten (geduldig dan). Nu zitten we zelf ook nooit lang aan tafel maar ok. Maar snap de frustratie...onze kids zijn vandaag ook weer op dreef.
3 maanden geleden
Reactie op MOMNITA
Anderhalf uur?! Die van mij kunnen max 10 min. blijven zitten (geduldig dan ...
Haha ja je snapt onze wanhoop toen het vanavond na twee minuten al raak was dus 😅 Net nog maar even flink positieve aandacht gegeven met extra stoeien en gek doen bij het naar bed brengen.
Maar als die van jullie ook bezig waren…misschien hangt er iets in de lucht ;)
3 maanden geleden
Mijn zoon van 2,5 wil de laatste dagen niet meer naar bed. Vandaag lag hij er na heel veel drank pas om half 10 in. Overdag is hij dan moe en heeft hij zijn middag slaap echt nodig. Nu denk ik dat hij misschien net in een fase zit waarbij zijn middag slaap overgeslagen kan worden, maar aangezien in vrijdag word ingeleid, vind ik het wel lastig om daar nu mee te experimenteren. Iemand tips?
3 maanden geleden
Reactie op Pp07
Mijn zoon van 2,5 wil de laatste dagen niet meer naar bed. Vandaag lag hij ...
Geen tips wel herkenning. Hier was het gisteren ook half 10 voordat hij in zijn bed lag en daar ook daadwerkelijk bleef. Hij komt laatste tijd gerust 10x uit bed ‘s avonds. Toch heb ik het idee dat hij wel echt moe is gewoon ‘s avonds.. Weet ook nog niet zo goed wat te doen ermee
3 maanden geleden
Reactie op Pp07
Mijn zoon van 2,5 wil de laatste dagen niet meer naar bed. Vandaag lag hij ...
Buiten heel veel herkenning om is het natuurlijk ook al een paar dagen broeierig weer. Slaapt er niet lekkerder van.
Voor nu zou ik gewoon alles ‘loslaten’ go with the flow. Ze voelen aan dat er een levensveranderend event staat te gebeuren en ze zijn nog te jong om precies te begrijpen hoe en wat. Slaap is dan iets waar ze ‘invloed’ op hebben. Wij laten het wat meer los en dan hebben we een vrolijker kind en zelf veel minder frustraties
3 maanden geleden
Reactie op LMR
Buiten heel veel herkenning om is het natuurlijk ook al een paar dagen broe ...
Dit zijn denk ik goede tips. Ik merk ook dat ik de dingen iets meer loslaat nu ik 39+4 zwanger ben. Enerzijds omdat ik niet alles meer kan, anderzijds omdat het warm is en inderdaad omdat alles toch anders wordt straks
3 maanden geleden
Hier is het naar bed brengen na maanden eindelijk juist wat rustiger. Al roept ze altijd nog "niet weggaan niet weggaan!!!" Als we haar op bed leggen. Maar daarna slaapt ze wel binnen 5 minuten.
Waar we wel makkelijk in zijn geworden nu; ze wil elke dag weer melk drinken uit haar "babyfles". Nouja, prima, kan ze straks ook lekker drinken terwijl ik de baby voed.