295 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op MamaLaris

Heftig nu. M’n lichaam doet echt zeer overal en met m’n kleine ventje van 1 ...
Hetzelfde hier alleen zijn mijn kids 3 en 5. Niet echt tips. Als t even kan, zit ik op een stoel of bank. En wachten tot de baby eindelijk komt haha

3 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Hetzelfde hier alleen zijn mijn kids 3 en 5. Niet echt tips. Als t even kan ...
Hahahah ja ik heb het ook. Ben echt aan het wachten. Had ik niet zo sterk als bij m’n eerste. Liever vandaag dan morgen. 🙈

3 maanden geleden

Dames, zoveel mogelijk naar speeltuinen gaan. Als is het maar 2 uurtjes. Dan zijn die kleintjes ff de energie kwijt en heb je weer een halve dag gewonnen 🙊

3 maanden geleden

Reactie op LMR

Buiten heel veel herkenning om is het natuurlijk ook al een paar dagen broe ...
En wat bedoel je precies met "laten gaan"? Later naar bed? Middag slaap overslaan? Of iets anders? Ik ben benieuwd wat voor jou werkt.

3 maanden geleden

Mega onrustige buik en de kinderen zijn me toch een partijtje druk en luidruchtig.

3 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Mega onrustige buik en de kinderen zijn me toch een partijtje druk en luidr ...
Hier ook wel, ik merk dat ik me dan echt geirriteerd ga voelen...zo van laat me ff met rust. Heb jij dat ook m

3 maanden geleden

Volgens mij hebben die kinderen last van de benauwdheid en nadert onweer.. want hier net zo! En ik weiger naar buiten te gaan. Nu al hoofdpijn 🥲

3 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Hier ook wel, ik merk dat ik me dan echt geirriteerd ga voelen...zo van laa ...
Ik heb net 'donder op van mijn buik!' gezegd toen er eentje zich lanceerde tegen mijn buik. En dat is gewoonlijk niet de toon waarop ik tegen ze praat 😬😅 Zou het liefst ff alleen zijn.

3 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Ik heb net 'donder op van mijn buik!' gezegd toen er eentje zich lanceerde ...
Jaa, wat dat betreft is zoon 1e zwangerschap echt superchill. Ben er na deze ook wel klaar mee. Het is heel bijzonder en moment van geboorte ook, maar de hormonen laten je wel eens vergeten hoe pittig het ook is deze fase haha

3 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Ik heb net 'donder op van mijn buik!' gezegd toen er eentje zich lanceerde ...
Mijn baby’s billen kregen net een kopstoot van mijn zoontje z’n hoofd 😅🥹

3 maanden geleden

Oh wat ben ik blij dat onze zoon nu op de opvang is en ik languit in het zwembad lig als ik jullie berichtjes zo lees. Sterkte aan alle mamas met de kindjes thuis vandaag. Hopelijk is het morgen beter 🥹🤍

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Mijn baby’s billen kregen net een kopstoot van mijn zoontje z’n hoofd 😅🥹
Ja dat dus 😭🤣🤣

3 maanden geleden

Reactie op Didiizzy

Oh wat ben ik blij dat onze zoon nu op de opvang is en ik languit in het zw ...
Meid geniet ervan!! Heb ik gisteren ook gedaan toen ze naar de opvang waren 🤣

3 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Meid geniet ervan!! Heb ik gisteren ook gedaan toen ze naar de opvang waren ...
Dat genieten komt wel goed 😝🤍

3 maanden geleden

Haha oh ik kijk ook uit naar een dagje alleen. Gisteren een dagje alleen gehad en ook heerlijk baantjes gaan zwemmen/ontspannen. Mijn zoontje (net 2) en ik hebben beiden slecht geslapen vannacht. En hij zit ook nog eens tussen het wel/geen dutje doen. Of de zoveelste regressie 😅 Wat resulteerde in twee uur lang drama om vanalles en vervolgens al tijdens de drama in slaap te vallen (half uurtje geleden). Ik had ook geen zin om de deur uit te gaan vandaag. Dus thuis gebleven, maar wel een vriend met zijn kindje op bezoek gehad. Pfoe.. dat was ook hard werken... want alles was 'van mij!' bij beide jongens. Dus het werd uiteindelijk voor mij nog wat zwaarder dan wanneer we gewoon alleen thuis waren gebleven. Inmiddels al 40+3 en wel toe aan meer rust

3 maanden geleden

Man man man. Twee zoontjes hebben letterlijk overal ruzie om. Moeten ze weer precies met hetzelfde ding spelen. Fakking irritant #excusemylanguage.

VRIEND

3 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Man man man. Twee zoontjes hebben letterlijk overal ruzie om. Moeten ze wee ...
Dit is zo herkenbaar hahaha. Spelen 5 min lief samen en vervolgens strijd want moeten elkaars speelgoed hebben. Elkaar non stop opzoeken om samen te spelen maar steeds ‘mot’. Heeeeeeeel vermoeiend haha.

3 maanden geleden

Hier ook n dagje alleen, maar morgen wordt mn zoontje 4, dus zijn verjaardag aan het voorbereiden. Ik hoop ZO dat de baby nog even blijft zitten nu. Afgelopen dagen zo hard gehoopt dat hij/zij kwam en nu moet ie nog even wachten 😜. We hebben ook nog n dochtertje van 2 en op die twee hete dagen had ik ze alleen thuis. Ben trots dat ik dat overleefd heb 😂

3 maanden geleden

Reactie op ldrivewood

Hier ook n dagje alleen, maar morgen wordt mn zoontje 4, dus zijn verjaarda ...
Ik zal voor je duimen en alvast een hele fijne verjaardag gewenst morgen! 🥳❤️

3 maanden geleden

Reactie op ldrivewood

Hier ook n dagje alleen, maar morgen wordt mn zoontje 4, dus zijn verjaarda ...
Heel trots op jou!🫶🏻