295 Reacties

2 maanden geleden

Vandaag uitgerekende datum. Geen hoop dat er iets gebeurd. Overactieve kleuter na vermoeiende zwemles. Is het al bedtijd?

2 maanden geleden

Zonet even speeltuin met de kids. Bij de 1 gaat de fiets kapot en de ander sprint er van door terwijl ik bezig ben. Hoe moet dat straka uberhaupt met 3!?!? Pf.

VRIEND

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Waarom is erg geen kdv en bso in het weekend? Ik vraag dit voor mezelf 😬😬 ...
Hier heet de weekendopvang Oma 😅. Ik snap je helemaal. Zodra de kleine (veelste) actieve monsters 2 minuten weg zijn mis ik ze al 🫠…

2 maanden geleden

Reactie op Didiizzy

Net mijn vliezen gebroken en ben nu dus thuis even stofzuigen en alles even ...
Hahahaha hier van de week ook met die weeën. 'Mama, mama kijk. Mama kijk wat ik kan. Zag je dat Mama?' Ja schat.. En heel veel succes 🤞🤞

2 maanden geleden

Reactie op Baby_F

Hier heet de weekendopvang Oma 😅. Ik snap je helemaal. Zodra de kleine (ve ...
Mijn vrouw is even met de oudste gaan trampoline springen in zo'n hal dus dat scheelt al even 90% aan prikkels 🙌 Wel heel lekker dat je oma voor het weekend hebt!

2 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Zonet even speeltuin met de kids. Bij de 1 gaat de fiets kapot en de ander ...
Die rent voorlopig nog niet weg 🤭🤭 dus dat scheelt

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Die rent voorlopig nog niet weg 🤭🤭 dus dat scheelt
Ja nou indd hahahaha

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Hahahaha hier van de week ook met die weeën. 'Mama, mama kijk. Mama kijk w ...
Ja precies dat 😅. Hij ligt nu lekker in bed dus ik ga ook nog even wat slaap proberen te pakken. 🥰

2 maanden geleden

Mijn vrouw en ik waren even een potje mario kart aan het doen. In de laatste ronde ging onze kleuter naar de wc om te plassen, prima. Dreumes volgt haar. Terwijl zij aan het afvegen is, gaat hij met zijn hand in de toiletpot roeren, niet prima. Grootste lol hadden ze met zijn tweeën. Ik kon er zelf niet om lachen. Dus ik ben drie rondes 1e geworden. Eén ronde 12e..

2 maanden geleden

Noem het de hormonen…. Maar ik vind het niet leuk dat iedereen knuffels krijgt en kusjes van onze peuter en ik niet 🥹🥹🥹🥹

2 maanden geleden

Onze dreumes deelt al zijn speelgoed door de spijlen van de box met zijn kleine baby broertje 🥹🥹

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Onze dreumes deelt al zijn speelgoed door de spijlen van de box met zijn kl ...
Awhhhh hier smelt ik een beetje van🥰❤️

2 maanden geleden

Reactie op Suusk88

Onze dreumes deelt al zijn speelgoed door de spijlen van de box met zijn kl ...
NAH zo lieeeeeeeef 💕💕💕

2 maanden geleden

Meer peuters/kleuters die ineens moeite hebben met het feit dat papa wel de hele tijd gaat werken? Het lijkt de afgelopen weken alleen maar ruzie tussen mij en mn peuter, en als ik vraag waarom hij zo boos is volgt het antwoord : "ik mis papa, ik wil niet dat hij gaat werken, jij moet gaan werken" Ik krijg dan zo het gevoel dat ik niet meer goed genoeg ben. 41 weken zwanger zijn helpt daar natuurlijk zeker niet bij. Backstory: ik werkte voor mijn verlof 3 dgn/week. Mijn partner onregelmatig maar vrijdag was papadag. Nu werkt hij ma-vr overdag en is het weekend en de meeste avonden thuis.

2 maanden geleden

Reactie op CheyenneVK

Meer peuters/kleuters die ineens moeite hebben met het feit dat papa wel de ...
Ja heel herkenbaar! Ze is vaak boos dat papa werken is en vraagt heel vaak naar hem, is dan ook echt hangerig/verveeld en zegt dan dat ze met papa wilt spelen. Heb het idee dat het komt doordat ik gewoon simpelweg niet veel meer kan..

2 maanden geleden

Ja ik herken het ook. Mijn zoontje vindt het maar niks als hij bij mij achterblijft en zijn vader en zus wel op pad gaan

2 maanden geleden

Reactie op Evelyne1234

Ja ik herken het ook. Mijn zoontje vindt het maar niks als hij bij mij acht ...
En dan ook zo super opgewekt als hij wel mee mag: doei mama!! Dan moet ik wel even inwendig huilen😆

2 maanden geleden

Reactie op Evelyne1234

En dan ook zo super opgewekt als hij wel mee mag: doei mama!! Dan moet ik ...
Ja hier net zo hoor.. 😅

2 maanden geleden

Er is genoeg heel zwaar, maar kijk mij nou even te bed met mijn mannen 😍

2 maanden geleden

Voor de peutermama’s die al bevallen zijn, ik ben een beetje op zoek naar een klein uitje om te doen met onze peuter waarbij de baby gewoon mee kan. Ons zoontje is nu 3 weken oud en ik ben een beetje klaar met in en om het huis zijn, maar kan ook nog niet echt ver lopen of heel actief iets doen. Dus zoek een beetje naar iets waar je met de auto heen kunt, ik met de baby kan zitten en papa met de peuter lekker actief kan zijn. Wat zouden jullie doen?