286 Reacties

één maand geleden

Reactie op t-nw

Ik dacht dat ik me aanstelde, blij om al deze verhalen te lezen haha 🥰 E ...
Pff vervelend he dat gevoel.. dat je wat wilt doen met je peuter maar eigenlijk lukt het gewoon niet meer

één maand geleden

Reactie op Babyopkomst24

Hier ook het geval! En we zijn ook op 'vakantie', iig niet thuis en partner ...
Ja het feit dat ik persoonlijk zeg van laat hem maar komen is omdat mijn lichaam vermoeid is en ik irriteer mijzelf helemaal kapot aan het feit dat ik niet eens kan bukken… daarnaast gaan we verhuizen 2 weken na de bevalling dus ik wil lekker knallen met opruimen en inpakken 🥵

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Ja het feit dat ik persoonlijk zeg van laat hem maar komen is omdat mijn li ...
O jeetje das best een pittig vooruitzicht. Ik snap je gevoel helemaal. Ik dacht het vanochtend ook nog, maar daarna dacht ik meteen: met 2 levende wezens en 2x een eigen wil is het vast niet makkelijker als nu😂

één maand geleden

Reactie op Evelyne1234

O jeetje das best een pittig vooruitzicht. Ik snap je gevoel helemaal. Ik d ...
😂😂😂🩷

één maand geleden

Heel herkenbaar allemaal. Wil het liefst zoveel mogelijk doen met mijn zoontje (bijna 2) en zeker met dit weer. Maar vind het erg pittig steeds achter hem aan te gaan als hij bijvoorbeeld wilt klimmen in een speeltuin 😅 Ik probeer zoveel mogelijk eropuit te gaan en voel me soms schuldig als ik een dag nergens energie voor heb. Nog eventjes volhouden

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Ja het feit dat ik persoonlijk zeg van laat hem maar komen is omdat mijn li ...
Jeetje dat is ook een pittig vooruitzicht zeg 😐😐😅 Snap het helemaal dat je dan zegt, laat het maar komen.

één maand geleden

Reactie op Marimer

Jeetje dat is ook een pittig vooruitzicht zeg 😐😐😅 Snap het helemaal dat ...
Hahaha jaaaaa maar met 2 kinderen, 2 honden, een konijntje en een bedrijf aan huis hebben we behoefte aan meer ruimte. En deze kans konden we niet laten schieten! Pareltje in de markt 🫶🏻

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Ja het feit dat ik persoonlijk zeg van laat hem maar komen is omdat mijn li ...
Beetje zelfde situatie hier... alleen verhuizen wij volgende week, dan ben ik 38wkn. Met een peuter die in oktober 4 wordt🙈

één maand geleden

36 weken zwanger en een dreumes van 13 maanden. Im done😵‍💫😂 Het bukken Het tillen Troep oprapen Achter dreumes aanrennen De warmteee 🥵

één maand geleden

Reactie op Cheyenne96

Beetje zelfde situatie hier... alleen verhuizen wij volgende week, dan ben ...
Respect voor jou!

één maand geleden

Oh nee de peuter heeft buikgriep 😶

één maand geleden

Reactie op BlueyBingo

Oh nee de peuter heeft buikgriep 😶
Oei… beterschap 🩷

één maand geleden

Reactie op BlueyBingo

Oh nee de peuter heeft buikgriep 😶
Hier ook….please laat ze me niet aansteken 🙏🥲

één maand geleden

Reactie op flesjewater

Hier ook….please laat ze me niet aansteken 🙏🥲
Ow nee dat maakt het nog zwaarder sterkte dames

één maand geleden

Merken jullie ook dat de kleine grote peutertjes zooooo aanhankelijk zijn nu? 1 op 1 met een vaste oppas (oma of gastouder) gaat prima, maar zodra ik in beeld ben.....

één maand geleden

Reactie op ND93

Merken jullie ook dat de kleine grote peutertjes zooooo aanhankelijk zijn n ...
Heel herkenbaar. Ik heb echt stroop aan mn kont de hele dag 😭

één maand geleden

Reactie op ND93

Merken jullie ook dat de kleine grote peutertjes zooooo aanhankelijk zijn n ...
Echt heel erg ja! Zodra ik uit zicht ben liefste kind van de wereld maar bij mij ook dan mega aanhankelijk en ‘vervelend’ doen. Hij slaapt ook ineens heel slecht waardoor hij bijna elke nacht nu rond 03.00 in mijn bed beland…

één maand geleden

Reactie op flesjewater

Hier ook….please laat ze me niet aansteken 🙏🥲
Daar dacht ik ook aan. Hier duimen dat het buikgriepvirus nu niet het gezin door gaat 😶 jullie ook sterkte!! Vannacht drie keer het ledikant verschoont. De laatste spuugpartij is het hele matras doorweekt geraakt dus we gaan maar een nieuwe kopen 😅

één maand geleden

Reactie op ND93

Merken jullie ook dat de kleine grote peutertjes zooooo aanhankelijk zijn n ...
Nou vooral erg vervelend

één maand geleden

Reactie op LMR

Echt heel erg ja! Zodra ik uit zicht ben liefste kind van de wereld maar bi ...
Oooh ja dat slapen is hier eigenlijk al een half jaar (sinds begin zwangerschap?!) een drama. Gemiddeld 5 uit 7 nachten per week moeten we er uit of beland ze tussen ons in. Middagdutje? Wat is dat? Gestopt sinds begin zwangerschap. Echt, die meid is letterlijk mijn hart wat buiten m'n lichaam rondloopt, maar ik vind het momenteel allemaal maar zwaar🥲😅🤣🥹