286 Reacties

één maand geleden

😴

één maand geleden

Al even aan het genieten❤️

één maand geleden

Hier zit de peuter vandaag aan me vastgeplakt. Waar ik ga daar gaat hij en op de bank wilt ie tegen me aan hangen (lees plakken met deze temperaturen) verder is hij al 3 dagen niet te genieten qua humeur en is niks goed. Heb het nu behoorlijk zwaar met bijna 38 weken

één maand geleden

Omg, vannacht was de peuter om de 3 a 4 uur wakker. Het is ons niet helemaal duidelijk waarom, waarschijnlijk een combinatie van teveel slapen overdag op de opvang, overprikkeling en warmte. Mijn man zegt vooral: hoe gaan we dit doen met 2 kinderen die s nachts wakker zijn?😵‍💫😵‍💫

één maand geleden

Reactie op Evelyne1234

Omg, vannacht was de peuter om de 3 a 4 uur wakker. Het is ons niet helemaa ...
Ook dat overleef je wel :)

één maand geleden

Dochter vandaag erg opstandig en aan het hangen. Man komt pas om 5 uur thuis van werk. Dit wordt een lange dag...

één maand geleden

Reactie op Essie1993

Dochter vandaag erg opstandig en aan het hangen. Man komt pas om 5 uur thui ...
Pfff hangt het in de lucht ofzo? We hebben er hier ook één waar vandaag geen land mee te bezeilen is. Gelukkig is mijn vrouw wel ook thuis. Is er iets kleins wat je even met haar kan doen om hopelijk de boel een beetje bij te laten draaien?

één maand geleden

Reactie op Suusk88

Pfff hangt het in de lucht ofzo? We hebben er hier ook één waar vandaag gee ...
Hier net zo…. Peuter van 3 dat continue dingen wil doen en niet meer tussen de middag slaapt 🙄😂

één maand geleden

Zijn er geen kinderboerderijen bij jullie in de buurt? Is vaak gratis en dan kan die kleine ff uitwaaien

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Zijn er geen kinderboerderijen bij jullie in de buurt? Is vaak gratis en da ...
Jaaaa dit is echt top! 😂 Dit doe ik dus ook nu vaak! Of naar een speeltuin in het park of bos.

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Zijn er geen kinderboerderijen bij jullie in de buurt? Is vaak gratis en da ...
Jaa ik ga nu even met haar naar de speeltuin. Aan de andere kant bedenk ik ook maar dat het voor haar ook spannend is en dat ze geen idee heeft wat er gaat komen alleen dat ze een broertje krijgt. En wie weet is dit wel de laatste dag met haar alleen voor mij. Kan zomaar.

één maand geleden

Reactie op Didiizzy

Jaaaa dit is echt top! 😂 Dit doe ik dus ook nu vaak! Of naar een speeltuin ...
Echt hè! Nog een gratis tip van deze moeder zonder opvang, tuincentra hebben vaak soft play, ook gratis!

één maand geleden

Hier ook een die precies vanaf deze week ‘s middags niet meer wil slapen, nooit dutjes gedaan en nu ik ze precies nodig heb is ze ermee gestopt 😂 Vandaag 39+1, ik word as dinsdag gestript als het lukt, volgende week vrijdag nog een poging en anders de week erna ingeleid dus ik heb gelukkig een soort uiterste datum! Binnen 2 weken is de kleine spruit er 🤞

één maand geleden

Heel herkenbaar. Oudste wil vaak ook niet meer slapen tussen de middag (zit in overgangsfase) en kun je eind vd dag helemaal opvegen. En dan beide peutertjes die ‘s avond door de warmte ook nauwelijks in slaap te krijgen zijn. Eindeloos willen plassen op de wc, speelgoed willen halen, ongemerkt toch weer tillen en bukken 🙈

één maand geleden

Reactie op Wishfully

Heel herkenbaar. Oudste wil vaak ook niet meer slapen tussen de middag (zit ...
Ik ben blij dat ik die van ons weer terug in het ledikant heb gedaan en we aan het begin van zindelijk worden zitten. Ik zou anders ook helemaal gesloopt zijn

één maand geleden

Onze lieve grapjas kruipt meestal in de ochtend rond 5 uur tussen ons in. Prima als hij dan nog even bij ons doorslaapt. Nu al een paar keer dat hij dat om 3 uur doet, stuk minder qua rust dus brengt man hem weer terug naar zijn eigen bed en blijft dan eventjes bij hem zitten zodat hij weer inslaapt. Komt de kleine grapjas gisteren om 23 uur al bij mij liggen, op mijn man zijn plek. Ik heb niets gemerkt want ik sliep. Manlief koos eieren voor zijn geld en is op de bank gaan slapen. Ik me ‘s nachts rot geschrokken omdat die kleine er ineens lag en op het randje ook nog eens zonder man ernaast. Vind ik met het verhoogde bed wel erg spannend. Zegt de grapjas met naar bed brengen ‘tot straks mama, ik kom weer bij jou slapen als jij slaapt 🫣’ veeg me op hoor

één maand geleden

Reactie op LMR

Onze lieve grapjas kruipt meestal in de ochtend rond 5 uur tussen ons in. P ...
Haha tot straks mama 😅 zo klein als ze zijn weten ze echt precies waar ze mee bezig zijn haha! Had zo mijn dochtertje kunnen zijn met z’n opmerking. Die zat van de week om 5u ‘s nachts bij mij op bed dat ze nu een filmpje wou kijken op mijn telefoon. Nog nooit gehad uiteindelijk sliep ze rond kwart over 6 eindelijk in en moest ze om 10 voor 9 wakker gemaakt worden omdat ze voor half 10 bij de opvang moest zijn. Was ze geïrriteerd dat ik der wakker maakte.. ze lag net zo lekker 🙃

één maand geleden

Reactie op Evelyne1234

Jaaa dit herken ik zo erg. Ik voel me soms ook een beetje schuldig als ik e ...
Had ik bij de zwangerschap van de tweede ook wel wat angst voor.. ook dat je jezelf afvraagt of je wel net zoveel van een tweede kindje kunt houden. Maar dat kan écht 😉. En als je ze zoveel mogelijk bij elkaar kunt betrekken straks vinden ze het vast beide leuk je aandacht ☺️

één maand geleden

Hebben jullie verder nog ideeën voor het vermaak van een 3 jarige in huis? We hebben van dat magneetspeelgoed dat is echt een hit… maar wat is nog meer leuk en leerzaam?

één maand geleden

Reactie op RMulder1995

Hebben jullie verder nog ideeën voor het vermaak van een 3 jarige in huis? ...
Is een Magibook niet leuk? Kan je ook aparte boekjes voor erin kopen net wat je kindje interessant vindt.