289 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Hebben jullie verder nog ideeën voor het vermaak van een 3 jarige in huis? ...
Klei, maar dat wordt altijd zoon troeeeep. Zat zelf te kijken naar zoon knikkerbaan.....off speelkeuken? Of van kleden hut maken

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Hier vindt ze waterkleuren heel leuk en maakt weinig zooi. En puzzels, heeel veel puzzels.

3 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Klei, maar dat wordt altijd zoon troeeeep. Zat zelf te kijken naar zoon kni ...
Neeeee k*t klei 😂😂😂😂 Oja, knikkers kan ik ook ff na kijken! Thanks

3 maanden geleden

Reactie op Anoniem_MM

Hier vindt ze waterkleuren heel leuk en maakt weinig zooi. En puzzels, heee ...
Thanks! Ik ga er na kijken 🌈🩷

3 maanden geleden

Reactie op Didiizzy

Is een Magibook niet leuk? Kan je ook aparte boekjes voor erin kopen net wa ...
Magibook? Dat moet ik even googelen …

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Magibook? Dat moet ik even googelen …
Onze zoon is er nog een beetje jong voor mij hij vindt het nu echt al heel leuk. Voor ons heeft het een dikke plus omdat het educatief is 😅

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Duplo? Blokken? Of lekker stickeren

3 maanden geleden

Peuter van 2 die zich vooral vermaakt in de tuin met watertafel, zijn loopauto's, een werkbank / keukentje voor binnen en soms ook heerlijk even de tablet! Oja en hij heeft ook een traktor. Eigenlijk is alles wat rijdt hier veel plezier...

3 maanden geleden

Mijn zoon heeft de laatste dagen veel driftbuien. Alles is "nee". Ik ben nu 37.5 weken en ik merk dat ik weinig energie meer heb om hem uit die driftbuien te krijgen. Hij lijkt ook wel weer wat meer in zijn eigen taal te brabbelen, waardoor ik hem wat minder begrijp. Net even een flinke huilbui gehad, het werd mij even teveel. En dan ook nog die hitte....🥵

3 maanden geleden

Reactie op EF2022

Peuter van 2 die zich vooral vermaakt in de tuin met watertafel, zijn loopa ...
Ja dat spul heeft Stijn ook.. maar hij wil continue MET mij spelen en enigste waar we lang mee spelen is het magnetische speelgoed haha 🫢 zelfs de tablet is 5 minuten interessant. Denk dat hij gewoon toe is aan school (net 3 jaar 😂) we doen het er maar mee

3 maanden geleden

Reactie op Pp07

Mijn zoon heeft de laatste dagen veel driftbuien. Alles is "nee". Ik ben n ...
Hoe oud is je zoon??

3 maanden geleden

Reactie op Pp07

Oh vreselijk, hier zitten we net in de driftbui fase + slaapregressie. Hier zijn het vooral huil (krijs) buien door de oververmoeidheid of zijn zin niet krijgen. Hij is net 1,5 dus dat wordt wat straks haha. Heerlijke timing weer 🫠

3 maanden geleden

Reactie op Pp07

Snel afleiden voor de woede-aanval begint wil vaak wel helpen...tenminste bij mijn zoontje (bijna 5).

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Hoe oud is je zoon??
2.5

3 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Snel afleiden voor de woede-aanval begint wil vaak wel helpen...tenminste b ...
Ja ik probeer dat vaak ook wel te doen, of ik leid hem af. Helaas wordt hij soms gewoon zo wakker en lijkt hij in eerste instantie vrolijk,.maar vervolgens heb ik misschien iets verkeerds gedaan in zijn ogen. Ik kan dan niets meer goed doen. Hij wil een broodje kaas, ik maak een broodje kaas en het is niet goed. "Nee broodje kaas!!!" Ookal leg ik het broodje weg, het is dan te laat .....

3 maanden geleden

Zo ik voeg me even bij dit topic. 37 weken en een peuter van 2,5 en als klap op de vuurpijl ook geveld door corona. Ben er echt goed ziek van ook. Precies wat je nodig hebt hè! 😅 ergste lijkt voorbij maar vind het vooral sneu voor man en kind, mijn man doet nu werkelijk allllles en onze zoon is gewoon best van slag door de komende veranderingen en een zieke moeder die niks kan doen met hem.

3 maanden geleden

Reactie op Janne1312

Zo ik voeg me even bij dit topic. 37 weken en een peuter van 2,5 en als kla ...
Jeetje wat pittig. Fijn dat het ergste voorbij is en de baby nog lekker zit. Hopelijk sterk je nog even aan voor de bevalling en de periode daarna❤️💚

3 maanden geleden

Arme meisje wilde hier niet slapen want ze vind de het zo spannend dat de baby snel komt..

3 maanden geleden

Reactie op Pp07

Ja ik probeer dat vaak ook wel te doen, of ik leid hem af. Helaas wordt hij ...
Precies dit herken ik zo bij mijn 3 jarige zoon. Ik heb de echt oplossing nog niet gevonden. Het enige dat ik kan doen in zo’n geval is hem uit laten razen en af en toe vragen of hij een knuffel wil. Het eerste half uur zeker niet, maar zodra hij kalmer is dan wil hij wel een knuffel en vertelt hij ook wel dat hij verdrietig was. Zo zielig en zo pittig tegelijk 😢

3 maanden geleden

Ook wel moe maar ook hele erge spanning over hoe dalijk met een baby. Mentaal maak ik me daar behoorlijk gek mee en onzeker.