295 Reacties

3 maanden geleden

Reactie op Essie1993

Arme meisje wilde hier niet slapen want ze vind de het zo spannend dat de b ...
Heel herkenbaar! Papa moet ook bij hem op zijn kamer blijven tot hij slaapt en zodra hij ergens wakker van wordt komt hij bij mij liggen… Soms is 3 jaar een fijn leeftijdverschil omdat ze al zoveel snappen maar dit stukje is dan best lastig voor die kleintjes omdat het precieze moment onbekend is

3 maanden geleden

Reactie op Yara🫶🏻

Ook wel moe maar ook hele erge spanning over hoe dalijk met een baby. Menta ...
Dat loopt wel los… waar heb je spanning over ?

3 maanden geleden

Reactie op Essie1993

Arme meisje wilde hier niet slapen want ze vind de het zo spannend dat de b ...
Naaaaaw schatje toch

3 maanden geleden

Reactie op LMR

Heel herkenbaar! Papa moet ook bij hem op zijn kamer blijven tot hij slaapt ...
Eens. Soms heel fijn want je kan ze echt wat uitleggen en ze kunnen echt meedenken en mee praten. Maar waar wij ons enigszins kunnen voorbereiden kunnen zij dat totaal niet natuurlijk. Gelukkig slaapt ze ondertussen!

3 maanden geleden

Oef. Mijn oudste werkt echt heel erg op mijn zenuwen. Ben hele week alleen met ze en merk dat mijn lichaam en geest rust willen voor de bevalling maar de oudste is echt een driftkikker af en toe. Soms zo lastig rustig te blijven

3 maanden geleden

Reactie op MOMNITA

Oef. Mijn oudste werkt echt heel erg op mijn zenuwen. Ben hele week alleen ...
Oh hele week alleen is sowieso pittig zeg! En al helemaal met de laatste loodjes…je oudste zal het ook allemaal wel aanvoelen, die spanning en dat er iets gaat gebeuren. Maar maakt het niet makkelijker hè.

3 maanden geleden

Reactie op Yara🫶🏻

Ook wel moe maar ook hele erge spanning over hoe dalijk met een baby. Menta ...
Awh ja? Ik merk dat mijn man het ook spannend vindt over hoe straks met 2. Wat zijn je grootste zorgen?❤️

3 maanden geleden

Reactie op Nikki Keina

Precies dit herken ik zo bij mijn 3 jarige zoon. Ik heb de echt oplossing n ...
Ja echt he? Ik weet het ook niet meer. Ik heb veel geprobeerd. Soms laat ik hem inderdaad maar even gaan. Maar het is wel heftig soms. En zo zielig

3 maanden geleden

Reactie op Pp07

Ja echt he? Ik weet het ook niet meer. Ik heb veel geprobeerd. Soms laat ik ...
We doen ons best, meer kunnen we niet doen voor ze. Maar voelt heel vervelend inderdaad. Hopelijk gaat dit gauw weer over. 🙏🏼🍀

3 maanden geleden

Een aantal dagen geleden voor valse start in het zkh geweest. Nu gisteren gestript en wakker geworden met lage rugpijn, ik vertelde ook dat mijn dochter ziek was ze is dus snot verkouden en ja hoor nu hebben wij het ook te pakken🫠 Ben benieuwd wat de lage rugpijn te betekenen heeft! En de verkoudheid snel over is. 39+5 vandaag. Iemand ervaring met lage rugpijn voor de bevalling?

3 maanden geleden

Uitgerekende datum vandaag🥹

3 maanden geleden

Net gesprek gehad met de klinische verloskundige. Ik hoef gelukkig niet verder dan 40 weken vanwege de thuis situatie. Tuurlijk hoop ik dat meneer zelf komt, anders wordt ik ingeleid… spannend hoor 🥹🩷

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Net gesprek gehad met de klinische verloskundige. Ik hoef gelukkig niet ver ...
Fijn, goed dat ze naar jullie jonden luisteren. Wanneer is je uitgerekende datum?💚

3 maanden geleden

Reactie op Evelyne1234

Fijn, goed dat ze naar jullie jonden luisteren. Wanneer is je uitgerekende ...
24 augustus… ik ben oprecht benieuwd of er wat gebeurd 😂… er is hier continue wat aan het rommelen maar niks zet door.

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

24 augustus… ik ben oprecht benieuwd of er wat gebeurd 😂… er is hier conti ...
Oo wauw dat duurt nog best lang. Is het nu afwachten tot 24 augustus als er niks veranderd?

3 maanden geleden

Reactie op Evelyne1234

Oo wauw dat duurt nog best lang. Is het nu afwachten tot 24 augustus als er ...
Nee over 2 weken weer een afspraak om te kijken of ze kunnen beginnen met inleiden dmv ballonnetje. Eerder inleiden doen ze liever niet ivm kans op complicaties en of dat het lang kan duren

3 maanden geleden

Reactie op Boysmom🩵

Nee over 2 weken weer een afspraak om te kijken of ze kunnen beginnen met i ...
Pff jeetje, 2 weken lijkt nog zo lang 😭

3 maanden geleden

Ik vind het fysiek wel pittig hoor op dagen dat mijn man werkt. Onze dochter is vorige week 2 geworden, dus nu officieel een peuter 😉 Ik ben 22 augustus uitgerekend, mijn dochter werd pas met 41+4 geboren. Maar ik hoop dat deze kleine toch echt iets eerder komt 😅

3 maanden geleden

Reactie op Evelyne1234

Pff jeetje, 2 weken lijkt nog zo lang 😭
Ja is het ook in mijn ogen hahaha ben er nu wel zat van. Maargoed ga ook niet onnodig risico’s veroorzaken

3 maanden geleden

Same here! Thank goodness morgen een ballonnetje (41+1)! Ik wil mijn lijf weer terug...