295 Reacties
3 maanden geleden
Hier een zoontje van 10.5 maand en een dochter van 4 jaar. Over 1.5 week bevallen (thank god). Lichamelijk valt het me vies tegen.
3 maanden geleden
Bijna 37 weken en mijn dochter van ruim 2,5 is flink ziek door mond hand voet ziekte 😢 Zo zielig. Wel onbeperkt kroelen maar valt me nu extra zwaar…
3 maanden geleden
Raken jullie soms ook zo overprikkeld van jullie kinderen? 🤣
Ze zijn niet eens perse vervelend maar klimmen dan bovenop me, iets te lomp over m'n ribben terwijl er van binnen ook één tegen die ribben loopt te trappen en dan heb ik het al warm en dan wil ik het liefst dat iedereen even uit mijn aura gaat 🤣🤣
In m'n eerste zwangerschap zei ik wel eens tegen mijn vrouw: laat me maar gewoon even met rust.
Maar als ik dat nu al zou proberen, daar zijn mijn kinderen toondoof voor 😬😬
3 maanden geleden
Reactie op Suusk88
Raken jullie soms ook zo overprikkeld van jullie kinderen? 🤣
Ze zijn nie ...
Maar goed, als die van 1,5 dan op mijn buik klopt en bèbè zegt ❤️ of de oudste van 4 heel druk is met namen bedenken of helpen met de laatste babywasjes ophangen dan is het toch ook wel heel bijzonder dat we deze periode met hun mogen doormaken. Vermoeiend... maar bijzonder 😅❤️
3 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
24 augustus… ik ben oprecht benieuwd of er wat gebeurd 😂… er is hier conti ...
Ik zat dit te volgen. Ik ben ook de 24e uitgerekend! Rommelt ook al even maar niks wat doorzet. Ik heb vandaag datum inleiding gepland voor over 12 dagen.
Ik zal voor je duimen dat de inleiding niet meer nodig is en het rommelen gaat doorzetten !
3 maanden geleden
Reactie op MOMNITA
Jaaa, precies dit!!! Heb ik trouwens ook als ik niet zwanger ben. Ben nog w ...
Dat is overigens ook heel herkenbaar. De hormonen versterken wat je al hebt.
Ik ga er normaal wel goed op om met zijn alleen naar het bos te gaan en daar ff lekker uit te waaien maar dat soort dingen zit er nu fysiek echt even niet in.
3 maanden geleden
Reactie op Suusk88
Ik zat dit te volgen. Ik ben ook de 24e uitgerekend! Rommelt ook al even ma ...
Jaaaaa dankjewel! Haha wat toevallig 😘oooo voor over 12 dagen al. Kreeg net melding dat ze mij 23 augustus willen zien en dan gaan ze kijken of ze kunnen inleiden of zoals ze zelf zeggen… hopelijk is het dan niet meer nodig 🙊😘
3 maanden geleden
Ik kreeg vandaag voor de zoveelste keer speelgoed tegen mijn hoofd aan, op mijn neus. Waar ik aan geopereerd wordt, dus dat is extreem gevoelig. In combinatie met pijn, schrik en hormonen gaf ik een kleine tik terug in combinatie met boosheid waardoor mijn zoontje schrok (mijn man troostte hem gelijk). Daarna flink geknuffeld. Maar ik voel me er nog steeds kut om. Het is wel mijn kereltje… maar ik kan zo weinig hebben atm 🥹😮💨😥
3 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Jaaaaa dankjewel! Haha wat toevallig 😘oooo voor over 12 dagen al. Kreeg ne ...
Oh wat zou dat heerlijk zijn hè, ik hoop het voor je. Geeft het jou ook rust in jullie situatie? Ook dat je al vooraf oppas kan regelen enzo?
Ik ga de 18e voor een ballon, als dat dan nog nodig is. Met optie om te blijven slapen met sedatie als ik na het stoppen van medicatie niet meer geslapen heb. 19e dan starten met inleiden en de verwachting is dat dat weer snel zal gaan omdat mijn eerste bevalling ook ingeleid was op die termijn en mega snel ging. Maar goed garanties tot de drempel 🤣🤣
3 maanden geleden
Reactie op Suusk88
Oh wat zou dat heerlijk zijn hè, ik hoop het voor je. Geeft het jou ook rus ...
Oeeee spannend! Hoop dat het lekker snel gaat.
En ja, was echt heel fijn dat ze meedenken. M’n schoonouders doen sws de honden en mijn moeder ons zoontje. En daarnaast komt mijn papa op 15 augustus terug vanuit Zanzibar dus die tijdsperiode is helemaal fijn zodat iedereen ons kan helpen. Mijn schoonzusje hoopt alleen niet dat die spontaan 13 augustus komt want dan zijn ze nog op vakantie 😂😂
3 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Oeeee spannend! Hoop dat het lekker snel gaat.
En ja, was echt heel fijn ...
Oh heerlijk! Fijn dat nagenoeg iedereen er ook is om bij te springen.
Mijn schoonmoeder komt een paar dagen bij ons in huis om op de kinderen te passen zolang wij in het ziekenhuis zijn. Dat is zo'n fijne geruststelling. En mocht het toch voor de inleiding al snachts heel snel op gang komen dan zijn onze buren stand-by tot mijn schoonmoeder er is. Geeft mij dus heel veel rust dat ik weet dat onze kinderen ook goed verzorgd zijn straks!
3 maanden geleden
Reactie op Boysmom🩵
Aaaaah ja kan ik mij voorstellen! Het is niet fijn om in de stress te zitte ...
Hahaha zo herkenbaar. Ik had geen idee wat voor een luxe dat was tot mijn vrouw zwanger was van de tweede en bij een reguliere controle bij vk ineens met gillende sirenes naar het ziekenhuis werd gebracht. Onze dochter zat nog op de kinderopvang. Hele familie afgebeld in de ambulance. Is uiteindelijk ook goed gekomen maar hopelijk kunnen we het deze keer voor onszelf maar zeker ook voor de kinderen wat ontspannender regelen. 😅
3 maanden geleden
Peuter wil alleen nog maar mama hebben op een negatieve manier (slaan, boos worden, schreeuwen) tot mama uit zicht verdwijnt. Hij mag dus maar telkens bij de oma’s spelen op mijn ‘mama’dagen zodat hij tenminste zich kan vermaken en wij geen driftige peuter thuis hebben.
Vanmorgen zei hij zelfs dat hij het ‘zat is om op zusje te wachten’. Het duurt hem nu ook te lang. Morgen uitgerekend dus hopelijk komt ze nu ook snel.
Ik wil er ook weer voor mijn mannetje kunnen zijn op een manier die hij nodig heeft
3 maanden geleden
Reactie op LMR
Leuk! Wat heb je gehaald?
We hebben 3 fysieke cadeaus; een grote dalmatier knuffel (we hebben een dalmatier hond).
Magnetische tegels en een bijbehorende knikkerbaan.
En daarnaast 5 van haar favoriete activiteiten momenteel:
Slakken zoeken met papa
Zwemmen met papa
Koekjes bakken met mama
Ijsje eten met mama papa en broertje
Eendjes voeren met papa